واگذاری ترمینال مسافری بین‌المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد واگذاری ترمینال مسافری بین‌المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌ و بلوچستان گفت: سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین‌المللی و تأمین تجهیزات مورد نیاز در چابهار انجام شده است. به گزارش باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، بهروزآقایی اظهارکرد: در راستای توسعه صنعت […]

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

واگذاری ترمینال مسافری بین‌المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌ و بلوچستان گفت: سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین‌المللی و تأمین تجهیزات مورد نیاز در چابهار انجام شده است.

به گزارش باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، بهروزآقایی اظهارکرد: در راستای توسعه صنعت حمل‌و نقل دریایی و گسترش گردشگری و جابه‌جایی مسافر از طریق دریا، سرمایه‌گذاری گسترده در زمینه ایجاد ترمینال مسافری بین‌المللی و تأمین تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.

وی افزود: تکمیل ساخت ترمینال مسافری بین‌المللی بندر شهید کلانتری چابهار با زیربنای ۴ هزار مترمربع و هزینه بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال خط مسافربری دریایی مسقط‌– چابهار با کشتی مسافربری مدرن از نوع HSC را برقرار کرد.

وی ادامه‌داد: هم‌اکنون به منظور حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی در راستای پایداری خط مسافری با تخصیص اعتبار لازم واگذاری ترمینال مسافری بین‌المللی بندر شهید کلانتری در قالب مناقصه در حال انجام است.

 

وی با بیان این‌که مردم بلوچستان و کشور عمان روابط نزدیک خویشاوندی و اشتراکات فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند، گفت: حذف روادید بین دو کشور عمان و ایران و اجازه تردد خودروهای پلاک عمان در سطح استان سیستان‌و بلوچستان می‌تواند صنعت گردشگری و خط مسافری چابهار- مسقط را متحول کند.