تشریح عملکرد برند‌سازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی

تشریح عملکرد برند‌سازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی عبدا…گیتی‌منش به تشریح عملکرد منطقه استان مرکزی در خصوص برندسازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت پرداخت به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر منطقه استان مرکزی ضمن تشریح عملکرد ۳ ماهه گذشته منطقه در خصوص طرح برند‌سازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت عنوان‌کرد: در طول ۳ ماهه گذشته […]

تشریح عملکرد برند‌سازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی

عبدا…گیتی‌منش به تشریح عملکرد منطقه استان مرکزی در خصوص برندسازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت پرداخت

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر منطقه استان مرکزی ضمن تشریح عملکرد ۳ ماهه گذشته منطقه در خصوص طرح برند‌سازی در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت عنوان‌کرد: در طول ۳ ماهه گذشته ۵مورد جلسه با رویکرد اطلاع‌رسانی، آموزش وشفاف‌سازی و آگاهی بیش‌تر طرف‌های ذی‌نفع تشکیل‌دهنده برند تشکیل که قطعاً در تهیه و ساختار یک بستر مناسب می‌تواند مؤثر باشد.

وی به محتوای جلسات فوق اشاره کرد و اظهارداشت : مجموعاً ۱۲۰نفر از افراد درون و برون‌سازمانی مرتبط با این طرح در جلسات مشارکت داشته به‌طوری که می‌توان به ۴۰۰نفر ساعت مشارکت در این زمینه اشاره کرد.

 مدیر منطقه استان مرکزی به طرف‌های ذی‌نفع اشاره کرد و گفت: در جلسات فوق جمعی از کارکنان واحدهای مختلف منطقه، تعدادی از مدیران صاحب صلاحیت برند با تجربه مؤثر در اجرا، مدیران و مالکان جایگاه‌ها و مدیران عامل ناوگان حمل ونقل شرکت که می‌تواند در تغییر رویکرد تمامی آنها نسبت به این فرایند نوین مؤثر باشد.

گیتی‌منش مصوبات این جلسات را بیش از ۳۰مورد ذکر کرد و گفت: پیگیری این مصوبات می‌تواند در ارتقای جلسات بعدی مؤثر و زمینه‌ساز این بستر شود.

این مقام مسؤول مهم‌ترین چالش پیش روی طرح برند‌سازی در سطح جایگاه‌ها را وجود برخی ابهامات و پرسش‌های مدیران و مالکان جایگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل ذکر کرد و گفت: در همایش اخیر برگزار شده در منطقه برخی از این سؤالات از طرف مدیران صاحب برند با تجربه پاسخ داده شد که امید است مؤثر واقع شود.

در پایان گیتی‌منش به فرایند آموزش به‌عنوان یک فرایند بسیار مهم در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: به همت منطقه استان مرکزی جزوه آموزشی آشنایی با ادبیات برند و برندسازی و چندین پاورپوینت آموزشی دیگر تهیه شده است که می‌تواند در این زمینه در تحول افکار مخاطبین مؤثر باشد.

گروه معین منطقه استان مرکزی به سرپرستی علی‌پور، معاونِ از ناحیه دلیجان، از نواحی تحت پوشش منطقه استان مرکزی بازدید کرد

 

در این بازدید کارشناسان واحد‌های مربوطه به بررسی فرایند‌های مرتبط پرداختند و از جایگاه‌های عرضه سوخت و صنایع و فرایند‌های ستادی و عملیاتی ناحیه بازدید کردند. در ادامه جلسه برند‌سازی در سطح مجاری و جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه دلیجان نیز با حضور معاون بازرگانی، رییس ناحیه، مسؤول روابط‌عمومی و نماینده مالی و مدیران و مالکان جایگاه‌ها برگزار شد و در این جلسه با ادبیات برند و برند‌سازی و دستورالعمل‌های صادره در خصوص بند آشنا شدند .