اعطای تندیس زرین سرآمدی به بانک ملت

اعطای تندیس زرین سرآمدی به بانک ملت روابط‌عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، تندیس زرین روابط‌عمومی را دریافت کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط‌عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط‌عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر […]

اعطای تندیس زرین سرآمدی به بانک ملت

روابط‌عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، تندیس زرین روابط‌عمومی را دریافت کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط‌عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط‌عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط‌عمومی این بانک اهدا شد.

براساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQMدر روابط‌عمومی و کسب حداقل ۷۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان، ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط‌عمومی به روابط‌عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.

 

روابط‌عمومی بانک ملت همچنین براساس ممیزی‌های صورت گرفته و رأی هیأت داوران، موفق به دریافت ۵ ستاره شده است.