شماره مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریور ماه تغییر مییابد شماره تلفن مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریورماه جاری تغییر مییابد. در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر مشتریان با بانک سینا شماره تلفن مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان این بانک به ۵ رقم کاهش یافت. به گزارش مناقصهمزایده […]
شماره مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریور ماه تغییر مییابد
شماره تلفن مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریورماه جاری تغییر مییابد.
در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر مشتریان با بانک سینا شماره تلفن مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان این بانک به ۵ رقم کاهش یافت.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک سینا، هموطنان برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان این بانک که با ساختاری مشتریمدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، میتوانند از اول شهریورماه جاری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ تماس بگیرند.
این مرکز با بهکارگیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوریهای نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانهروز و ۷ روز هفته (۲۴*۷)، آماده پاسخگویی و اطلاعرسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه خواهد بود.
دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارایه میشود. همچنین در صورت مفقودی یا سرقت کارتهای بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز میتوان کارت خود را مسدود نمود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.