استقلال – پدیده: پیش به‌سوی ۱۴۰۱

هفته پنجم لیگ برتر استقلال – پدیده: پیش به‌سوی ۱۴۰۱ استقلال شروع ضعیفی در لیگ داشته و می‌تواند با شکست پدیده خود را از بحران خارج کند. به گزارش وب سایت نود، استقلال هفته گذشته به سایپا باخت تا دومین باختش در ۴ هفته را تجربه کند. دو شکست در ۴ هفته و تنها یک […]

هفته پنجم لیگ برتر

استقلال – پدیده: پیش به‌سوی ۱۴۰۱

استقلال شروع ضعیفی در لیگ داشته و می‌تواند با شکست پدیده خود را از بحران خارج کند.

به گزارش وب سایت نود، استقلال هفته گذشته به سایپا باخت تا دومین باختش در ۴ هفته را تجربه کند.

دو شکست در ۴ هفته و تنها یک گل زده باعث شد تا در همین شروع فصل علیرضا‌منصوریان با انتقادهای زیادی روبه‌رو شود.

استقلال در این شرایط از بازی خود مقابل پدیده برد می‌خواهد. منصوریان می‌تواند با یک پیروزی با آرامش به تعطیلات برود. بازی‌های لیگ بعد از برگزاری هفته پنجم به دلیل بازیهای ملی تعطیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد مشکل اصلی منصوریان در این فصل نشناختن ترکیب اصلی‌اش به ویژه در فاز هجومی است. سجادشهباززاده هم مصدوم است و حالا منصوریان باید برنامه‌ای جدید برای خط حمله تیمش داشته باشد.

استقلال در این ۴ بازی خیلی سخت موقعیت گل ساخته است. خریدهای این فصل تیم هنوز جا نیفتاده‌اند. منصوریان فصل قبل هم شروع خوبی نداشت و حالا امیدوار است مانند فصل گذشته با گذشت زمان به شرایط مطلوب نزدیک شود.

منصوریان پس از باخت مقابل سایپا از آینده روشن تیم در سال‌های آینده و سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت. هیأت مدیره باشگاه هم از سرمربی حمایت کرد. بازی با پدیده می‌تواند حرکت منصوریان به سمت آینده باشد.

پدیده تیم خوبی در این ۴ هفته نشان داده است. برد ۴ بر صفر مقابل سپاهان اوج کار این تیم در این فصل است. این تیم ۵ امتیازی است.

برخلاف استقلال که در ۴ بازی تنها یک گل زده، پدیده تا اینجای کار ۷ گل به ثمر رسانده است.

پدیده و استقلال تا به امروز ۶ بار در لیگ برتر با هم بازی کردند که پدیده هرگز پیروز نبوده؛ ۴ بار دو تیم مساوی کردند و دو مرتبه هم استقلال برنده شده است.

استقلال با علیرضا‌منصوریان فصل گذشته رفت و برگشت پدیده را برد.

 

پدیده این فصل در خط حمله خود از زوج محمدرضاخلعتبری- محمدقاضی استفاده می‌کند، تقابل این دو بازیکن با استقلال جالب خواهد بود. خطرناک‌‌ترین بازیکن این تیم در این ۴ هفته البته امین‌قاسمی‌نژاد بوده است.