نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها تقویت می‌شود

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها تقویت می‌شود سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد که روند مثبت رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم تحقق یافته بود، در دولت دوازدهم نیز تداوم پیدا کند. سیدضیاء‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخاب خود […]

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نشاط و پویایی در دانشگاه‌ها تقویت می‌شود

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد که روند مثبت رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم تحقق یافته بود، در دولت دوازدهم نیز تداوم پیدا کند.

سیدضیاء‌هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخاب خود به عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی رییس‌جمهور اظهارکرد: آقای رییس‌جمهور از من خواستند که به عنوان سرپرست کار را آغاز کنم. من نیز انشاا… در دوره سرپرستی سیاست‌های دولت را تعقیب خواهم کرد.

وی گفت: امیدوارم روند رشد و توسعه علم و فناوری که در دولت یازدهم مثبت شده بود را در دولت دوازدهم ادامه داده و به آن تداوم بخشیم.

سرپرست وزارت علوم خاطرنشان‌کرد: در حوزه فرهنگ و اجتماعی نیز همان‌طور که در سال‌های گذشته همواره شاهد افزایش نشاط و امید میان دانشجویان بودیم، زمینه تقویت نشاط و پویایی بیش‌تری در دانشگاه‌ها فراهم خواهد شد.

هاشمی اظهارکرد: انشاا… با ادامه مسیر گذشته به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که امکان پویش و حضور بیش‌تر دانشجویان در امور فرهنگی و اجتماعی بیش‌تر شود.

 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا برای تصدی سمت وزارت مذاکراتی با جناب عالی شده است، گفت: دوره سرپرستی حداکثر ۳ماهه است. در طول این دوره نیز دولت و رییس‌جمهور براساس بررسی‌ها و رایزنی‌های خود پیشنهاداتی را مطرح می‌کنند. در همین زمینه این‌که پیشنهادی برای تصدی سمت وزارت به من داده شود براساس ارزیابی و جمع‌بندی‌هایی است که آقای رییس‌جمهور خواهند داشت.