در معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری،کمیته محیط زیست و توسعه پایدار تشکیل شد

  رییس مرکز فن‌آوری‌های راهبردی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری از تشکیل کمیته محیط‌زیست و توسعه پایدار با هدف پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط‌زیست و هم‌افزایی فعالیت‌های زیست‌محیطی ستادهای توسعه فن‌آوری در معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش ایسنا، ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین پیرو ابلاغیه هیأت وزیران […]

 

رییس مرکز فن‌آوری‌های راهبردی معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری از تشکیل کمیته محیط‌زیست و توسعه پایدار با هدف پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط‌زیست و هم‌افزایی فعالیت‌های زیست‌محیطی ستادهای توسعه فن‌آوری در معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین پیرو ابلاغیه هیأت وزیران به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مرکز فن‌آوری‌های راهبردی و به ریاست «امیرحسین میرآبادی» تشکیل شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته حمایت و تشویق سرمایه‌گذاری‌‌‌ها و فن‌آوری‌های سازگار، ارتقای مطالعات و تحقیقات علمی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوآورانه زیست‌محیطی و تجارب سازنده بومی در زمینه حفظ تعادل زیست‌بوم‌‌‌ها است.

 

وی تصریح کرد: پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست و همچنین هم‌افزایی فعالیت‌های زیست‌محیطی ستادهای توسعه فن‌آوری برای تحقق اهداف بالادستی کشور در این حوزه، از دیگر اهدافی است که برای تشکیل این کمیته مدنظر قرار دارد.