افتتاح ۶ بوستان جدید تا پایان سال جاری در منطقه۲ شهری

شهردار منطقه دو کرمان خبر داد افتتاح ۶ بوستان جدید تا پایان سال جاری در منطقه۲ شهری  شهردار منطقه دو کرمان در مراسم افتتاح بوستان‌های مالیات، بیهقی، پارسیان و رضوان گفت: از دی‌ماه سال گذشته شروع عملیات احداث بوستان‌های ده‌گانه را شروع کردیم و در اسفندماه ۶ بوستان از جمله بوستان رادیو، حرکت، ملل، کتاب، […]

شهردار منطقه دو کرمان خبر داد

افتتاح ۶ بوستان جدید تا پایان سال جاری در منطقه۲ شهری

 شهردار منطقه دو کرمان در مراسم افتتاح بوستان‌های مالیات، بیهقی، پارسیان و رضوان گفت: از دیماه سال گذشته شروع عملیات احداث بوستان‌های ده‌گانه را شروع کردیم و در اسفندماه ۶ بوستان از جمله بوستان رادیو، حرکت، ملل، کتاب، فیروزه و یاس سفید افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، امیرمداح با اشاره به ادامه روند احداث بوستان‌ها در این منطقه، تصریح‌کرد: چندی پیش بوستان یک هکتاری رز افتتاح شد و در حال حاضر همزمان با افتتاح بوستان یک هکتاری مالیات، بوستان بیهقی، پارسیان و رضوان افتتاح شد.

وی در ادامه از افتتاح آبنمای موزیکال در چند روز آینده خبر داد و افزود : تا پایان امسال براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶ بوستان دیگر در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

امیرمداح در ادامه از نصب وسایل بازی در بوستان مالیات خبر داد و تصریح‌کرد: این بوستان به وسعت یک هکتار و شامل قسمت اقامتی، آلاچیق، آبنما و امکانات رفاهی برای شهروندان می‌باشد.

 در پایان این مراسم از مدیرکل و معاونان اداره امور مالیاتی با اهدای لوح قدردانی شد.