تاکید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر جلب رضایت مشتریان توکلی و تلیکانی اعضای هیأت مدیره و نجدی مدیر امور استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارایه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تأکید نمودند. به گزارش مناقصهمزایده، […]
تاکید هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر
جلب رضایت مشتریان
توکلی و تلیکانی اعضای هیأت مدیره و نجدی مدیر امور استانهای بانک قرضالحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارایه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تأکید نمودند.
به گزارش مناقصهمزایده، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سالجاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیتهای جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطرنشانکرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بهسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامهها و سیاستهای اعتباری دارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.