مرکز توسعه تجارت الکترونیک تعطیل شد؟!

  به سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک که مراجعه می‌کنید هنوز درسال ۹۴ مانده و دراین حوزه خبری از سال نو نیامده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک را در گوگل سرچ می‌کنید یک صفحه از این سایت باز می‌شود، که اخبار آن هنوز در اسفندماه سال ۹۴ […]

 

به سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک که مراجعه می‌کنید هنوز درسال ۹۴ مانده و دراین حوزه خبری از سال نو نیامده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک را در گوگل سرچ می‌کنید یک صفحه از این سایت باز می‌شود، که اخبار آن هنوز در اسفندماه سال ۹۴ سیر می‌کند!

از این موضوع که بگذریم وقتی سری به قسمت «ارتباط با ما» این حوزه زدیم، شماره تلفن گویایی در ارتباط با این حوزه وجود داشت که باز از این طریق به نتیجه‌ای نرسیدیم و نتوانستیم با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارتباط تلفنی برقرار کنیم، از همه این مطالب که بگذریم باید گفت که با مراجعه به مرکز اطلاع‌رسانی ۱۱۸ هم‌‌، هیچ شماره تماسی از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیک را دریافت نکردیم و ۱۱۸ هم در جوابمان گفت: شماره‌ای از این حوزه ثبت نشده است!!

حال به راستی، کارمندان این حوزه در حال چه کاری هستند؟! اگر کسی خارج از این حوزه بخواهد با آن‌ها ارتباط برقرار کند، دستشان باید به کجا بند باشد ؟! نمی‌دانیم، اما شاید که نه، قطعاً کارمندان مرکز توسعه تجارت الکترونیک تنها اسم این حوزه را یدک می‌کشند!

 

جالب است بدانید، مرکز توسعه تجارت الکترونیک زیر نظر وزارت معدن، صنعت، تجارت است اما وزارتخانه‌ای به این بزرگی خبری از این مرکز ندارد! زمانی که خواستیم از طریق این وزارت خانه به مرکز توسعه تجارت الکترونیک دست پیدا کنیم، باز مثل راه‌حل‌هایی که امتحان کردیم دست خالی برگشتیم و وزارت صنعت، معدن، تجارت در جواب ما گفت خبری از این مرکز ندارد !!!