ارایه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک ها

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد ارایه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک ها رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، […]

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد

ارایه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک ها

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بهزاد‌سلطانی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور مشارکت گسترده بانک‌ها برای ارایه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشگیری از افزایش تعداد نیروی انسانی شاغل در صندوق نوآوری و شکوفایی بخش اعظم فعالیت در زمینه ارایه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را از طریق بانک‌ها به انجام می‌رساند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از همکاری این صندوق با ۵ بانک کشور خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال طرح دانش‌بنیان به ۵ بانک همکار معرفی کرده‌ایم که تسهیلاتی از این بانک‌ها به شرکت‌ها اعطا شده است؛ همچنین برای همکاری با ۴ تا ۵ بانک دیگر در حال مذاکره هستیم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: نرخ نکول در بانک‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان صفر است و به همین دلیل خوش‌حسابی شرکت‌های دانش‌بنیان، همه بانک‌های کشور از همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارایه تسهیلات به شرکت‌ها استقبال می‌کنند.

وی افزود: صندوق از طریق استفاده اهرمی از موجودی خود در بانک‌ها موفق شده خدمات مضاعفی را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارایه کند.

رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: نمی‌توان مردم کشور را با واردات بی‌رویه تکنولوژی فقیر کرد و برای توسعه تکنولوژی در کشور هم می‌بایست حداکثر امکانات و منابع مالی بسیج شوند.

 

وی با تأکید بر این‌که آغاز فعالیت هر شرکت دانش‌بنیان چشم روشنی برای ملت ایران است، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در دو الی ۳ سال آینده تحولات عظیمی را در اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی رقم خواهند زد.