فیلمنامه «پایتخت ۵» در مراحل پایانی نگارش

فیلمنامه «پایتخت ۵» در مراحل پایانی نگارش خشایارالوند، نویسنده سریال «پایتخت۵» بیان کرد که احتمالاً این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین «پایتخت» را بسازند. خشایارالوند در گفت‌و‌گو با مهر درباره مجموعه «پایتخت ۵» و این‌که این روز‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، بیان‌کرد: سریال «پایتخت» […]

فیلمنامه «پایتخت ۵» در مراحل پایانی نگارش

خشایارالوند، نویسنده سریال «پایتخت۵» بیان کرد که احتمالاً این فصل آخرین فصل از سریال خواهد بود و به همین دلیل تلاش دارند که بهترین «پایتخت» را بسازند.

خشایارالوند در گفت‌و‌گو با مهر درباره مجموعه «پایتخت ۵» و این‌که این روز‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد، بیان‌کرد: سریال «پایتخت» قرار است در ۱۵ قسمت به نگارش دربیاید که تاکنون حدود ۱۳ قسمت از آن نوشته شده است و این روز‌ها در مراحل پایانی نگارش این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به حساسیت‌هایی که برای نگارش فیلمنامه این مجموعه وجود دارد، اظهارکرد: ما با وسواس عین دیالوگ‌ها را سر صحنه کار می‌کنیم و فیلمنامه به‌گونه‌ای است که امکان ندارد بتوان به صورت بداهه و بدون متن سر صحنه کار کرد.

الوند با اشاره به ویژگی‌های این فصل از سریال «پایتخت» اظهارکرد: ما تلاش کردیم که این سریال به لحاظ لوکیشن و موقعیت‌های بصری با باقی فصل‌ها فرق کند و به همین دلیل جذابیت‌های زیادی دارد. فضا‌ها در این فصل دائم عوض می‌شود و تنوع و تغییر بسیاری داریم و شخصیت‌ها و قصه درگیر چالش‌هایی می‌شوند که در فصل‌های قبلی وجود نداشته است.

این نویسنده در پایان با اشاره به این‌که ممکن است «پایتخت» دیگر ادامه نداشته باشد، عنوان‌کرد: از آنجایی که احتمال دارد این سریال آخرین فصل از «پایتخت» باشد ما تلاش داریم که بهترین «پایتخت» را بسازیم.

 

سریال «پایتخت ۵» به‌کارگردانی سیروس‌مقدم و تهیه‌کنندگی الهام‌غفوری این روز‌ها در حال تصویربرداری است که محسن‌تنابنده، احمدمهرانفر، علیرضاخمسه، ریمارامین‌فر، نسرین‌نصرتی، هومن‌حاجی‌عبدالهی، بهرام‌افشاری، سارا و نیکافرقانی در آن مشغول به ایفای نقش هستند.