عجیب‌‌ترین صحنه لیگ چگونه خلق شد؟

راز قرار عاشقانه دیرهنگام در نیمکت جنوبی آزادی عجیب‌‌ترین صحنه لیگ چگونه خلق شد؟ در کنار جو سنگین حاکم بر سکوهای ورزشگاه آزادی علیه سرمربی استقلال حرکتی که این مربی در پایان بازی انجام داد و به سمت سرمربی پدیده رفت باعث تعجب همگان شد. به گزارش «ورزش سه»، داور برای وقت‌های تلف شده نیمه […]

راز قرار عاشقانه دیرهنگام در نیمکت جنوبی آزادی

عجیب‌‌ترین صحنه لیگ چگونه خلق شد؟

در کنار جو سنگین حاکم بر سکوهای ورزشگاه آزادی علیه سرمربی استقلال حرکتی که این مربی در پایان بازی انجام داد و به سمت سرمربی پدیده رفت باعث تعجب همگان شد.

به گزارش «ورزش سه»، داور برای وقت‌های تلف شده نیمه دوم ۵ دقیقه زمان در نظر گرفته بود اما هنوز یکی دو دقیقه بیش‌تر از این وقت‌ها نگذشته بود که علیرضا‌منصوریان شوکه از اتفاقات رخ داده روی سکو‌ها نیمکت استقلال را ر‌ها و به سمت رضامهاجری سرمربی پدیده رفت و دقایق باقی مانده از بازی را کنار این مربی تماشا کرد. رفتاری که نه تنها بیش‌تر از قبل روی اعصاب طرفداران حاضر در ورزشگاه رفت بلکه باعث واکنش عجیب‌تر گزارشگر تلویزیون هم شد که با جمله‌های رمانتیک و عاشقانه این صحنه عجیب را گزارش کرد.

برای پرده برداشتن از راز این اتفاق بهترین فرد سرمربی پدیده بود از همین رو با رضا مهاجری تماس گرفتیم که او در پاسخ به این سؤال گفت: «به نظرم علیرضا‌منصوریان کاملاً از اتفاقات رخ داده در سکو‌ها شوکه شده بود چون انتظار نداشت طرفداران استقلال چنین رفتاری با او انجام بدهند از همین رو به خاطر شوکه بودن در محاسبات دقایق پایانی بازی اشتباه کرد و به تصور این‌که داور سوت پایان را می‌کشد به سمت من آمد اما وقتی دید هنوز چند دقیقه مانده دیگر از کنار من جنب نخورد».

او ادامه‌داد: «وقتی درگوش من خسته نباشید و تبریک گفت کاملاً حس و حال او را درک کردم چون فصل قبل همین شرایط برای خود من در پدیده تکرار شده بود. علی منصور از رفتار تماشاگر شوکه بود من هم او را دلداری دادم و به او گفتم اگر به‌کاری که انجام می‌دهی ایمان داری بمان و مبارزه کن و پاپس نکش او در جواب من گفت دیگر نمی‌مانم و می‌خواهم بروم چون تماشاگر استقلال دیگر من را نمی‌خواهد».

 

حال باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه آبی‌های تهران می‌توانند از این بحران عبور کنند یا خیر.