وضعیت خوب گروه سایپا در رسیدگی به شکایات مشتریان براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است. به گزارش سایپا نیوز، در نشست مشترک عباسصفری، رییس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا و علیرضامحبوبی، رییس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت […]
وضعیت خوب گروه سایپا در رسیدگی به شکایات مشتریان
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است.
به گزارش سایپا نیوز، در نشست مشترک عباسصفری، رییس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا و علیرضامحبوبی، رییس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، عملکرد گروه خودروسازی سایپا از مجموع پروندههای ارجاعی از وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و سایر سازمانها به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال گذشته، مثبت ارزیابی شد.
براین اساس، میانگین رضایتمندی مشتریان در رسیدگی به شکایات از کل خودروسازان در سال ۹۵، ۶۶ درصد بوده است که گروه سایپا با ۷۲ درصد رضایتمندی مشتریان جهت رسیدگی به شکایات، بالاتر از میانگین کل خودروسازان قرار دارد. با توجه به نتایج حاصله، گروه سایپا در میان ۴ خودروساز بزرگ کشور، در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار میگیرد که این دستاورد حاصل تلاش بیوقفه کلیه همکاران دستاندرکار کسب رضایت مشتری در راستای اهداف تعریف شده مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا میباشد.
برابر اعلام رییس اداره رسیدگی به شکایات خودوریی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا در کمتر از دو سال از زمان تأسیس خود، توانسته است تأثیرات چشمگیری در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان این گروه داشته باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.