سامانه الکترونیکی معاملات دولتی همچنان در خواب

سامانه الکترونیکی معاملات دولتی همچنان در خواب درحالی که وزارت صنعت بیش‌تر از یک ماه قبل با رونمایی از سامانه ستاد از ثبت نام ۲۰ هزار تأمین‌کننده در این سامانه خبر داده بود، وب‌سایت این سامانه همچنان در حالت «دان» قرار داشته و هیچ نوع عملیاتی انجام نمی‌دهد. به گزارش تسنیم، حدود یک ماه قبل […]

سامانه الکترونیکی معاملات دولتی همچنان در خواب

درحالی که وزارت صنعت بیش‌تر از یک ماه قبل با رونمایی از سامانه ستاد از ثبت نام ۲۰ هزار تأمین‌کننده در این سامانه خبر داده بود، وب‌سایت این سامانه همچنان در حالت «دان» قرار داشته و هیچ نوع عملیاتی انجام نمی‌دهد.

به گزارش تسنیم، حدود یک ماه قبل رییس سازمان تجارت الکترونیکی وزارت صنعت در یک نشست خبری از سامانه تداراکات دولت رونمایی کرد. در این نشست خبری صادق‌زاده با بیان این‌که سامانه جامع تجارت الکترونیکی، سامانه نماد اعتماد الکترونیکی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از جمله سامانه‌های راه‌اندازی شده در وزارت صنعت هستند گفته بود: سامانه تدارکات الکترونیکی فقط معاملات مربوط به دولت را پوشش نداده و سایر دستگاه‌های بخش حقوقی نیز باید معاملات خود را از طریق این سامانه انجام دهند.

وی ضمن پیش‌بینی انجام ۲۰۰ هزار میلیارد تومان معامله با حضور طرف دولتی در سال جاری تأکید کرده بود، تمامی دستگاه‌ها ملزم هستند کلیه معاملات اعم از خرید، مناقصه و مزایده با رقم بیش از ۲٫۲ میلیون تومان را از طریق این سامانه انجام دهند. در حال حاضر نیز ۲۰ هزار تأمین‌کننده در سامانه ستاد ثبت‌نام کرده‌اند.

 

این درحالی است که مراجعه به این سامانه نشان می‌دهد، وب‌سایت سامانه مذکور در حالت دان قرار داشته و هیچ نوع عملیاتی درآن صورت نمی‌گیرد.