امسال نمایشگاه و فروش فوق‌العاده نداریم

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار ‌ امسال نمایشگاه و فروش فوق‌العاده نداریم رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران اعلام‌ کرد: حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد از لوازم‌التحریر مورد نیاز کشور از طریق تولید داخلی تأمین می‌شود. موسی فرزانیان ‌در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: بسیاری از اقلام لوازم‌التحریر مصرفی دانش […]

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار ‌

امسال نمایشگاه و فروش فوق‌العاده نداریم

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران اعلام‌ کرد: حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد از لوازم‌التحریر مورد نیاز کشور از طریق تولید داخلی تأمین می‌شود.

موسی فرزانیان ‌در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: بسیاری از اقلام لوازم‌التحریر مصرفی دانش آموزان‌و دانشجویان‌، تولید داخلی و بقیه از طریق واردات رسمی انجام می‌شود و قاچاق این محصولات اندک است.

وی با بیان این‌که به لحاظ تأمین لوازم نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار ‌کرد: با توجه به رقابت در عرضه این کالای مصرفی با اطمینان می‌توان گفت امسال به هیچ‌وجه در این زمینه مشکلی در فروش و عرضه وجود نخواهد داشت.

فرزانیان گفت: شنیده‌ها حاکی از برگزاری دو نمایشگاه برای لوازم‌التحریر در تهران است اما اتحادیه نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران برای سال جاری هیچ برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاه و فروش فوق‌العاده ندارد.

 

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه در زمان رکود کسب‌وکار توسط افراد غیرصنفی افزود: غرفه‌های نمایشگاه لوازم‌التحریر باید به تولیدکننده و یا واردکننده رسمی اختصاص یابد نه این‌که چند دلال و واسطه اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند که گا‌‌هی منجر به افزایش قیمت‌ها هم می‌شود.