برگزاری کمپین تخصصی صادرات در شرکت شهرکهای صنعتی مازندران مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از برگزاری کمپین تخصصی صادرات، با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سیدمصطفیموسوی گفت: یکی از راهبردهای حرکت بهسوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و توسعه صادرات […]
برگزاری کمپین تخصصی صادرات در شرکت شهرکهای صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از برگزاری کمپین تخصصی صادرات، با حضور مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سیدمصطفیموسوی گفت: یکی از راهبردهای حرکت بهسوی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و توسعه صادرات است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به صادرات و نفوذ تولیدات واحدهای صنعتی به بازارهای هدف اظهار داشت: حضور در نمایشگاههای بینالمللی موجب تقویت صادرات میشود.
موسوی تصریحکرد: تغییر رویکرد اقتصادی کشور از واردات به صادرات، موجب توسعه و رونق تولید، افزایش فروش و همچنین افزایش ارزآوری خواهد شد.
وی خاطرنشانکرد: واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با افزایش کیفیت تولیدات داخلی با نگاه صادراتی، نقش مهمی در توسعه صادرات دارند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به برگزاری کمپین تخصصی صادرات در استان افزود: این کمپین با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و همکاری شرکت زودل، در استان مازندران برگزار شد.
موسوی بیانداشت: برگزاری کمپین تخصصی صادرات، با هدف همکاری بخش خصوصی و دولت در استان و در راستای تقویت صادرات، انجام شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.