تلعفر آزاد شد

تلعفر آزاد شد فرمانده عملیات تلعفر از آزادسازی همه محله‌های مرکز این شهر خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از السومریه، عبدالامیررشیدیارا…، فرمانده عملیات تلعفر از آزادسازی همه محله‌های مرکز تلعفر خبر داد. وی افزود: نیروهای لشکر نهم زرهی و تیپ‌های ۲۹ و ۱۱ حشد شعبی عراق محله‌های العسکری، الصناعه الشمالیه، المعارض، بوابه تلعفر […]

تلعفر آزاد شد

فرمانده عملیات تلعفر از آزادسازی همه محله‌های مرکز این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از السومریه، عبدالامیررشیدیارا…، فرمانده عملیات تلعفر از آزادسازی همه محله‌های مرکز تلعفر خبر داد.

وی افزود: نیروهای لشکر نهم زرهی و تیپ‌های ۲۹ و ۱۱ حشد شعبی عراق محله‌های العسکری، الصناعه الشمالیه، المعارض، بوابه تلعفر و روستای الرحمه را از لوث داعش آزاد کردند.

یارا… تأکیدکرد: به این ترتیب همه محله‌های مرکز تلعفر آزاد شده است و فقط ناحیه العیاضیه و روستاهای اطراف آن باقی مانده است و نیروهای عراقی در حال پیشروی به سوی العیاضیه هستند.

ریاض‌توفیق، فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق دیروز اعلام کرده بود که تلعفر هم‌اکنون تحت کنترل است و ارتش پیروزی‌های زیادی به دست آورده است.

 

منابع وابسته به حشد شعبی عراق نیز قبلاً از فرار داعشی‌ها از محله‌های الرحمه و العسکری به سمت شمال منطقه تلعفر خبر داده و اعلام کرده بودند که نیروهای مردمی در حال خنثی‌سازی بمب‌های کارگذاشته شده از سوی داعش هستند.