مدیرعامل سایپا در مراسم ورود به بازار ساینا اتومات استراتژی سایپا عرضه دو محصول در سال است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با مراسم ورود به بازار ساینا اتومات در جمع نمایندگیهای منتخب گروه خودروسازی سایپا گفت: حداقل سالیانه یک محصول جدید به بازار عرضه میکنیم و امیدواریم این استراتژی به نحوی تغییر کند […]
مدیرعامل سایپا در مراسم ورود به بازار ساینا اتومات
استراتژی سایپا عرضه دو محصول در سال است
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با مراسم ورود به بازار ساینا اتومات در جمع نمایندگیهای منتخب گروه خودروسازی سایپا گفت: حداقل سالیانه یک محصول جدید به بازار عرضه میکنیم و امیدواریم این استراتژی به نحوی تغییر کند که سایپا قابلیت عرضه دو محصول تولید داخلی را در سال داشته باشد.
به گزارش سایپا نیوز، در این مراسم مهدیجمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان وضعیت دو سال گذشته سایپا گفت: دو سال قبل نگرانیهای زیادی برای سایپا وجود داشت و امروز در شرایطی قرار داریم که بارقههای روشنی در سایپا برای همه مشخص شده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه در حال حاضر سایپا، در همه زمینهها از جمله ایده، خلاقیت، طراحیهای جدید و حضور در بازارهای مختلف سرآمد است، افزود: در سالهای گذشته بالای۸۰ تا۹۰ درصد محصولات سایپا صرفاً یک نوع خودرو بود که به بازار عرضه میشد و امروز تنوع محصول عرضه شده، نشان از مدیریت و توان بالای فنی و طراحی در این شرکت است.
جمالی گفت: با تلاشهای صورت گرفته، امروز در طراحی و مهندسی بسیاری از ایدههای غیرقابل باور را محقق کردیم.
وی تأکیدکرد: ساینا اتومات در کمتر از یک سال آماده و به بازار عرضه شد و حدود یک ماه آینده نیز محصول جدید کوییک را وارد بازار خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: تا چند ماه آینده محصول جدیدSP100 و تا پایان سال محصول جدید سیتروئن را به بازار عرضه خواهیم کرد و همچنین تا سال آینده سایپا محصول دوم SP100 را وارد بازار خواهد کرد و این دلیلی بر همدلی تمامی قسمتهای سایپا، اعم از بازرگانی، فروش و نمایندگیها است.
وی تصریحکرد: سایپا به عنوان یک شرکت سرآمد برای صنعت خودرو در راستای اقتصاد مقاومتی متکی به مهندسی داخلی است که قابل تقدیر میباشد.
جمالی با اشاره به اینکه در دو سال قبل بیش از ۶۸ درصد محصول عرضه شده پراید بوده، گفت: امروز در شرایطی هستیم که آمادگی استقبال از خروج پراید را داریم و این توانایی بزرگی است که با توانمندی نمایندگیها در سراسر کشور محقق شده است.
وی با بیان اینکه سایپا حداقل سالیانه یک محصول جدید را به بازار عرضه میکند اظهار امیدواری کرد که این استراتژی به نحوی تغییر کند که سایپا قابلیت عرضه دو محصول تولید داخلی در سال را داشته باشد.
جمالی تأکیدکرد: با عرضه این محصولات و سایر محصولات جدید، نوید آن را میدهیم که تمامی کارکنان و مهندسین شرکت تلاش میکنند تا عقبماندگیها جبران شود و امیدواریم عرضه این محصول حرکت در این مسیر را شتاب دهد.
وی ابراز امیدواری کرد که تولید و عرضه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برای همه هموطنان امیدوارکننده باشد و آغاز راه جدیدی در صنعت خودروسازی برای به روزآوری تولید و عرضه خودروهای جدید باشد.
همچنین در پایان این مراسم از مدیران ۱۵ نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با اهدای لوح و تندس تقدیر به عمل آمد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.