اعطای وام به ایده‌های کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان

یک مقام مسؤول در معاونت علمی و فناوری خبر داد اعطای وام به ایده‌های کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان مدیر کل دفتر توسعه و تجاری‌سازی معاونت علمی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیاده کردن ایده‌های کاربردی خود می‌توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند. زندحسامی، مدیر کل دفتر توسعه و تجاری‌سازی معاونت علمی در […]

یک مقام مسؤول در معاونت علمی و فناوری خبر داد

اعطای وام به ایده‌های کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر کل دفتر توسعه و تجاری‌سازی معاونت علمی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیاده کردن ایده‌های کاربردی خود می‌توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند.

زندحسامی، مدیر کل دفتر توسعه و تجاری‌سازی معاونت علمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارکرد: یکی از مسایل مهم در تجاری‌سازی جریان‌سازی در امور شرکت‌های دانش‌بنیان است تا افراد نخبه ایده و نوآوری خود را بتوانند به محصول و در نهایت به ثروت و کسب بازار‌های بین‌المللی تبدیل کنند.

وی بیان‌کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیاده کردن ایده‌های کاربردی خود می‌توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند، علم و خلاقیت خود را با دریافت این وام جامه عمل بپوشانند تامحتواهای خود را غنی‌تر کنند.

زند حسامی عنوان‌کرد: در نمایشگاه بازار‌سازی محتوایی امسال بیش از ۴۰۰ شرکت حضور داشتند و هر سال بودجه این رویداد علمی افزایش پیدا می‌کند و در نمایشگاه سال قبل ۱۰ هزار محصول معرفی و قراداد‌های خوبی بین شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران به امضا رسید.

 

وی تأکیدکرد: بازار‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف هویت بخشی این مراکز است و از پروژه آنها صیانت می‌کند؛ به نظرم برای پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان و رشد محصولات باید جلوی واردات کالاهایی که در داخل کشور ساخته می‌شوند به‌طور کامل گرفته شود تا علم و فناوری در مسیر پیشرفت بیش‌تری قرار بگیرند.