ایران دو مرکز تجاری دائم در عراق ایجاد میکند رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به سیاستهای ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران، از راهاندازی دو مرکز دائمی برای تجارت شرکتهای توانمند ایرانی در بغداد و کربلا خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از سازمان توسعه تجارت، ناصربهزاد گفت: براساس سیاستهای ابلاغی سازمان توسعه […]
ایران دو مرکز تجاری دائم در عراق ایجاد میکند
رایزن بازرگانی ایران در عراق با اشاره به سیاستهای ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران، از راهاندازی دو مرکز دائمی برای تجارت شرکتهای توانمند ایرانی در بغداد و کربلا خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از سازمان توسعه تجارت، ناصربهزاد گفت: براساس سیاستهای ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور ایجاد بستر مناسب و اثربخش برای فعالیت تجار، بازرگانان و فعالیت اقتصادی ایران در عراق در نظر داریم دو مرکز دائمی برای تجارت شرکتهای توانمند ایرانی در عراق ایجاد کنیم.
وی گفت: لازمه صادرات موفق به عراق تمرکز بر نگاه راهبردی و توجه به تأمین پایدار کالاهای مورد نیاز به ویژه در زیر بخشهای گروه موادغذایی، مصالح ساختمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، خدمات فنی و مهندسی است که با حضور با برنامه، شبکهسازی توزیع و جلب سلایق مصرفکننده حاصل میگردد.
بهزاد اظهار کرد: در نظر داریم همزمان با راهاندازی مرکز مذکور با اجرای ٦ روش محتوایی شامل برگزاری سمینارهای موضوعی، بازاریابیهای منطقهای کالا و خدمات، مشاورههای حقوقی، حضور مستمر هیأتهای تجاری عراقی، تورگردانی و معرفی بازارهای عمده و خرده و توجه به سرمایهگذاری برای تولید شاهد رونق در توسعه اقتصادی دو کشور باشیم.
رایزن بازرگانی ایران در عراق با تشریح اهداف ایجاد مراکز تجاری دائمی ایران در بغداد و کربلا گفت: بازاریابی مستمر و شکلدهی نظام توزیع کلان و بررسی نیاز مصرفکننده همچنین استفاده از ابزارهای در اختیار قانونی و حقوقی، توسط بخش خصوصی قابل رهگیری است و این کمک مؤثری در ارتقای ضریب تجارت و رقابتپذیر شدن محصولات ایرانی خواهد نمود.
گفتنی است، مساحت مرکز تجاری دائمی ایران در بغداد ۱۲۰۰ مترمربع و در کربلا ۱۱۰۰ مترمربع است و از جمله اهدافی که در این مراکز دنبال میشود برپایی سلسله نشستهای تخصصی اقتصادی در کنار این مراکز است که بتواند موجب همگرایی در فرایند تولید، تأمین و توزیع باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.