افتتاح واحد تولید صنایع چوبی ام.‌دی‌.اف در بانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد افتتاح واحد تولید صنایع چوبی ام.‌دی‌.اف در بانه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از افتتاح واحد تولید صنایع چوبی ام.دی.اف شهرک صنعتی بانه، در هفته دولت خبر داد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان، شاهو حاجبی گفت: همزمان با پنجمین روز […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد

افتتاح واحد تولید صنایع چوبی ام.‌دی‌.اف در بانه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از افتتاح واحد تولید صنایع چوبی ام.دی.اف شهرک صنعتی بانه، در هفته دولت خبر داد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان، شاهو حاجبی گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، یک واحد تولیدی صنایع چوبی‌ام.دی.اف با عنوان شرکت داوین چوب بابوس گستر در شهرک صنعتی بانه به بهره‌برداری رسید.

در این واحد تولیدی سالانه ۱۵۰ تن انواع کابینت و ۶ هزار عدد کمد، کتابخانه، انواع دکوراسیون منزل و ورقه‌های فشرده چوبی تولید می‌شود که برای احداث آن مبلغ ۱۳میلیاردو۸۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات بانکی هزینه شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در این آیین با بیان این‌که این واحد تولیدی در مرحله اول زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، گفت: این واحد با افزایش تولید، امکان اشتغالزایی برای افراد بیشتری را دارد و با استفاده از تکنولوژی‌های برتر و بهره‌گیری از ایده‌های نو، در آینده نزدیک می‌تواند بخشی از نیاز بازار استان و کشور را به تأمین کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان اضافه کرد: شرکت صنایع چوب داوین چوب بابوس گستر، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۹۱۲ متر مربع برابر با ۵ سوله ۱۸۲ متر مربعی در شهرک صنعتی بانه در استان کردستان، احداث شده است.