خط۷ مترو تهران به سایر خطوط دسترسی خواهد داشت

مدیرعامل شرکت مترو تهران خط۷ مترو تهران به سایر خطوط دسترسی خواهد داشت مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط۷ مترو تا پایان امسال به خطوط موجود وصل شده تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود. هابیل‌درویش، مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این‌که روزانه حدود یک میلیون […]

مدیرعامل شرکت مترو تهران

خط۷ مترو تهران به سایر خطوط دسترسی خواهد داشت

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط۷ مترو تا پایان امسال به خطوط موجود وصل شده تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود.

هابیل‌درویش، مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این‌که روزانه حدود یک میلیون سفر در خط ۷ مترو تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به افتتاح ماهانه یک ایستگاه مترو و افزوده شدن خط ۷ به ناوگان حمل و نقل عمومی، خطوط مترو به بیش از ۲۲۰ کیلومتر رسیده است.

وی با اشاره به انجام ۳ شیفت کاری برای افتتاح خط۷ مترو، تصریح کرد: هر خط جدید در مترو، ابتدا یک ماه به صورت آزمایشی و با ساعت کاری کمتر و سپس در طی ۳ ماه به صورت عادی افتتاح می‌شود.

درویش درباره موقعیت خط۳ مترو تهران اضافه کرد: خط۳ مترو تهران از جاده ساوه (کمربندی آزادگان) واقع در جنوبی‌‌ترین نقطه تهران آغاز و به شمالی‌‌ترین نقطه شهر(منطقه مینی سیتی و قائم) متصل می‌شود و دارای ۲۲ رام قطار است.

 

مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این‌که خط۷ مترو تهران تا پایان امسال به خطوط موجود وصل شده تا امکان دسترسی به سایر خطوط فراهم شود، عنوان کرد: در نظر داریم تا در سال آینده خط۷ مترو تهران را به دانشگاه آزاد، خط۲ مترو را تا ترمینال شرق و خط۴ مترو را هم تا جنت آباد توسعه دهیم.