تغییر نظام پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه(لوگو بیمه مرکزی) از ابتدای سال جاری، نحوه پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه به منظور تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه تغییر کرد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از بیمه مرکزی، مهردادرضایی، مدیرکل نظارت بر صلاحیتهای حرفهای با بیان اینکه از […]
تغییر نظام پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه(لوگو بیمه مرکزی)
از ابتدای سال جاری، نحوه پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه به منظور تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه تغییر کرد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از بیمه مرکزی، مهردادرضایی، مدیرکل نظارت بر صلاحیتهای حرفهای با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، نحوه پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه به منظور تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه تغییر کرد، گفت: هدف از اجرای این تغییرات را تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه دانست و گفت: در نظام جدید، پژوهشکده بیمه سالانه حداقل ۱۰ آزمون سنجش دانش و اطلاعات بیمهای (آداب) برگزار میکند.
وی افزود: گواهینامه قبولی آزمون آداب دو سال اعتبار دارد و متقاضی فعالیت نمایندگی و کار گزاری میتواند در این مدت به شرط داشتن سایر شرایط مندرج در مقررات نسبت به اخذ پروانه نمایندگی یا کارگزاری رسمی بیمه حسب مورد از شرکت بیمه مورد نظر و بیمه مرکزی اقدام نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.