اسناد مناقصه تعیین پیمانکار فرودگاه سقز تهیه می‌شود

تا یک ماه آینده اسناد مناقصه تعیین پیمانکار فرودگاه سقز تهیه می‌شود فرودگاه‌های استان کردستان گفت: تا یک‌ماه آینده، اسناد مناقصه تعیین پیمانکار، ساخت ابنیه و ساختمان‌های ضروری فرودگاه سقز تهیه و برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، محسن سیف‌زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در روند ساخت فرودگاه سقز اظهار کرد: روز […]

تا یک ماه آینده

اسناد مناقصه تعیین پیمانکار فرودگاه سقز تهیه می‌شود

فرودگاه‌های استان کردستان گفت: تا یک‌ماه آینده، اسناد مناقصه تعیین پیمانکار، ساخت ابنیه و ساختمان‌های ضروری فرودگاه سقز تهیه و برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، محسن سیف‌زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تسریع در روند ساخت فرودگاه سقز اظهار کرد: روز چهارشنبه ۸ شهریورماه جلسه بسیار مهمی در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در تهران برگزار و در آن جلسه مصوب شد که تا یک‌ماه آینده اسناد مناقصه تعیین پیمانکار، ساخت ابنیه و ساختمان‌های ضروری فرودگاه همچون برج مراقبت، تکنیکال بلاک و سایر ساختمان‌های مورد نیاز تهیه و مناقصه مربوطه برگزار شود.

وی گفت: آخرین هماهنگی‌های لازم برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه انجام شده و مسؤولان کشوری و استانی بر ادامه پروژه و رفع موانع موجود با انگیزه و قدرت بیش‌تر تأکید داشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های کردستان با ابراز گله‌مندی از برخی رسانه‌های استان تصریح‌ کرد: متأسفانه برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی درمورد فرودگاه سقز سعی در انتشار اخبار غیردقیق و تحریف واقعیت‌‌‌ها را دارند اما خوشبختانه تصمیمات این آخرین جلسه بسیار امیدوارکننده و مؤثر بود.

 

سف‌زاده با بیان این‌که اتمام فرودگاه سقز یکی از مطالبات جدی مردم استان کردستان است، افزود: با توجه به پیگیری‌ها و توافقات انجام شده، مسؤولان برای بهره‌برداری این فرودگاه اراده جدی دارند.