۱۰ تیتر داغ دنیای IT

۱۰ تیتر داغ دنیای IT با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روزهای ابتدایی هفته میلادی سپتامبر ۲۰۱۷ خواهیم داشت. ۱ – اطلاعات ۴ میلیون کاربر تایم‌وارنر، مشترک اپلیکیشن MyTWC لو رفت. این اطلاعات روی سرور آمازون بوده و دیتای ۶۰۰ گیگابایتی بدون رعایت مسایل امنیتی قابل آپلود شده است. ۲ – […]

۱۰ تیتر داغ دنیای IT

با هم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روزهای ابتدایی هفته میلادی سپتامبر ۲۰۱۷ خواهیم داشت.

۱ – اطلاعات ۴ میلیون کاربر تایم‌وارنر، مشترک اپلیکیشن MyTWC لو رفت. این اطلاعات روی سرور آمازون بوده و دیتای ۶۰۰ گیگابایتی بدون رعایت مسایل امنیتی قابل آپلود شده است.

۲ – اپل مسؤولیت سیری Siri را به کرایگ فدریگی داد. استراتژی جدید اپل اجرای دستورات صوتی دیجیتال و هوش مصنوعی در تمامی محصولات و ابزار است.

۳ – هوآوی تراشه جدید Kirin 970 را رونمایی کرد. «ریچارد یو» در مراسم رونمایی اعلام کرد نسل جدید پردازنده‌های هوآوی مجهز به هوش مصنوعی است که روی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو آن را مشاهده خواهیم کرد.

۴ – فروش موبایل در برزیل در فصل دوم ۲۰۱۷ رشد خوبی را تجربه کرد. در این فصل بیش از ۱۲٫۸ میلیون گوشی فروخته شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۵٫۹ درصد رشد را علی‌رغم کاهش نرخ رشد اقتصادی نشان می‌دهد.

۵ – روکو سازنده ابزارهای استریمینگ و تلویزیون هوشمند سهام خود را عرضه عمومی کرد. مدیران کمپانی دنبال ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه جدید هستند.

۶- محققان‌ ام.‌ای.تی فناوری جدید RFID را برای مینی پهپاد در انبار به‌کار بردند که می‌تواند مشکلات انبارداری ناشی از مدیریت موجودی را به حداقل برساند.

۷ – هک اینستاگرام باعث لورفتن اکانت میلیون‌‌ها کاربر معروف در جهان شده است.

۸- گوگل چاره‌جویی نرم‌افزاری ARCore را رونمایی کرد. از این طریق ابزارهای اندرویدی بدون سنسور می‌توانند قابلیت واقعیت مجازی پیدا کنند.

۹ – شراکت جدیدی میان وسترن دیجیتال و نینتندو ایجاد شده است تا کارت‌های حافظه مخصوص کنسول سوییچ با بازی‌های از پیش نصب شده عرضه شود.

۱۰ – اپلیکیشن گوگل روی‌ ای.او.اس، در آپدیت جدید، ترندهای کلمات جستجوشده توسط کاربران را نشان می‌دهد. این قابلیت جلوی تایپ کلمات را می‌گیرد و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

 

منبع: خبرآنلاین