اخذ مجوز مناقصه بهسازی تنگ بستک از وزارت راه‌ و شهرسازی

نماینده غرب هرمزگان در مجلس خبر داد اخذ مجوز مناقصه بهسازی تنگ بستک از وزارت راه‌ و شهرسازی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای که تاکنون منجر به حوادث بسیاری شده در حال پیگیری است. ناصر شریفی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به این‌که مدیران و مسوؤلان […]

نماینده غرب هرمزگان در مجلس خبر داد

اخذ مجوز مناقصه بهسازی تنگ بستک از وزارت راه‌ و شهرسازی

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای که تاکنون منجر به حوادث بسیاری شده در حال پیگیری است.

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به این‌که مدیران و مسوؤلان باید هم‌‌تی مضاعف برای حذف نقاط حادثه‌خیز از راه‌های ارتباطی داشته باشند، خاطرنشان ‌کرد: این نقاط، نقاطی هستند که مرتب‌ شاهد حوادث تلخ و ناگواری در آنها هستیم.

وی افزود: با پیگیری متعدد با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور توانستیم موافقت اصلاح نقطه حادثه‌خیز و حذف پیچ خطرناک گردنه بستک که تاکنون کشته و مجروح‌های زیادی گرفته، اخذ کنیم که امیدوارم به زودی عملیات اجرایی و اصلاح این نقطه که از دغدغه‌ها و درخواست‌های دیرین مردم بوده آغاز شود.

شریفی در ادامه گفت: همچنین مجوز قانونی جهت انجام مناقصه بهسازی ١٤کیلومتر مسیر تنگ بستک تا چهارراه چاه‌بنارد نیز به لطف خدا و حمایت مدیران خدوم مجموعه وزارت راه‌وشهرسازی و سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای کشور هفته گذشته اخذ شد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که بهسازی ادامه این مسیر تا بستک به‌طور کامل انجام شود.