توضیحات پلیس درباره قتل دخترک افغان

  فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تشریح جزییاتی از حادثه قتل دخترک افغان در ورامین ضمن بیان این‌که این دختر بچه را همچون فرزند خودمان می‌دانیم، گفت: پلیس خواهان اشد مجازات برای متهم است. عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه امسال یک مورد مفقودی به […]

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تشریح جزییاتی از حادثه قتل دخترک افغان در ورامین ضمن بیان این‌که این دختر بچه را همچون فرزند خودمان می‌دانیم، گفت: پلیس خواهان اشد مجازات برای متهم است.

عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه امسال یک مورد مفقودی به پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله با توجه به حساسیت موجود، تیمی ویژه از زبده‌‌ترین کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی با بیان این‌که مأموران پلیس در کوتاه‌‌ترین زمان با انجام تحقیقاتی تخصصی به سرنخ‌هایی از این پرونده رسیدند، گفت: فردای روز شکایت یعنی در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه یعنی در زمانی کم‌تر از ۲۴ ساعت، همکاران من در پلیس آگاهی موفق به شناسایی قاتل شده و این فرد را که پسری ۱۷ ساله بود دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی درباره این‌که آیا این پسربچه اقدام به ربودن دخترک ۶ ساله کرده بود، گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد که خانواده این فرد در همسایگی آن‌ها بوده و با یکدیگر رفت و آمد داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جدیت پلیس به ایسنا گفت: پس از حادثه از خانواده این دختربچه دلجویی شد و البته در همان زمان اعلام گزارش نیز ما به خانواده این فرد قول دادیم که این دختربچه را همچون فرزند خودمان می‌دانیم با جدیت تمام برای رسیدگی به این پرونده اقدام خواهیم کرد که خوشبختانه پلیس موفق به کشف جرم در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن شد اما این حادثه برای ما بسیار تلخ بود و ای کاش هیچ‌گاه چنین حادثه‌ای رخ نمی‌داد.

ناظری با تأکید بر این‌که پلیس خواهان اشد مجازات برای این فرد است، اظهار کرد: برای پلیس تابعیت افراد اهمیتی نداشته و زمانی که یک جرم رخ می‌دهد، حتماً با عاملان آن برخورد خواهیم کرد. کما این‌که در این پرونده همین اتفاق افتاد.

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ابراز امیدواری کرد که با همکاری خوبی که دستگاه قضایی داشته است، رسیدگی به این پرونده به سرعت ادامه یابد.