روح و روان مردم در معرض خطر ۲۵۶ شبکه ماهواره‌ای

معاون سیما اعلام کرد روح و روان مردم در معرض خطر ۲۵۶ شبکه ماهواره‌ای معاون سیما با بیان این‌که امروز غلبه با جریانی است که غدیر را امتداد می‌دهد، گفت: ما در تمام حوزه‌های رسانه ملی خودمان را وامدار غدیر می‌دانیم و همواره درصدد این هستیم که در صداوسیما برنامه‌هایی در رابطه با موضوع غدیر […]

معاون سیما اعلام کرد

روح و روان مردم در معرض خطر ۲۵۶ شبکه ماهواره‌ای

معاون سیما با بیان این‌که امروز غلبه با جریانی است که غدیر را امتداد می‌دهد، گفت: ما در تمام حوزه‌های رسانه ملی خودمان را وامدار غدیر می‌دانیم و همواره درصدد این هستیم که در صداوسیما برنامه‌هایی در رابطه با موضوع غدیر و صاحب‌نظران این عرصه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سیدمرتضی‌میرباقری در دومین کنگره ملی غدیر ویژه گرامیداشت «علامه سیدمرتضی عسگری» که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان این‌که ما در کشورمان مفتخر هستیم که از نعمت ولایت بهره ببریم اظهار کرد: خیلی از کشور‌ها از این نعمت غافل هستند. ما به تلاش حکمت و عرفان توانسته‌ایم جلوه‌هایی از دین را در جامعه به تجلی برسانیم. در غدیر ولایت تشریعی رخ داد و سبب اکمال دین و اتمام نعمت شد.

 

وی افزود: ۲۵۶ شبکه ماهواره‌ای امروز عقاید، روح و روان مردم را نشانه‌گیری کرده‌اند تا آنها با مفاهیم اصیل انسانیت و اسلام فاصله بگیرند. امروز ما باید درصدد مقابله با این جریان خلاف انسانیت برآییم. ما در ساعت‌‌ها و مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی که مرتبط با مشاهیر و اهل علم و دانش است پخش می‌کنیم و برای ادامه ساخت‌وساز این گونه برنامه‌ها نیز آماده همکاری با تمام کسانی هستیم که در این عرصه صاحب علم و فضل هستند.