راه‌اندازی سامانه آنلاین برای دریافت شکایت از مزاحمت‌های پیامکی

وزیر ارتباطات خبر داد راه‌اندازی سامانه آنلاین برای دریافت شکایت از مزاحمت‌های پیامکی وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه دریافت گزارش‌های آنلاین از شکایات مربوط به مزاحمت‌های پیامکی خبر داد. به گزارش مهر، محمدجوادآذری‌جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس […]

وزیر ارتباطات خبر داد

راه‌اندازی سامانه آنلاین برای دریافت شکایت از مزاحمت‌های پیامکی

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه دریافت گزارش‌های آنلاین از شکایات مربوط به مزاحمت‌های پیامکی خبر داد.

به گزارش مهر، محمدجوادآذری‌جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامکهای تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنل‌های ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اکنون ارسال این پیامک‌ها از طریق شماره‌های عادی و شخصی فزونی یافته است.

وی گفت: صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کار‌ها باید با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند.

جهرمی خاطرنشان کرد: به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب‌وکار‌ها که نیازمند بهره‌گیری از این فضا هستند را بیابد.

 

وی افزود: به‌زودی سامانه‌ای برای دریافت گزارش‌های آنلاین شکایات مزاحمت‌ها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.