۲۲۳۷ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – فضای سبز

آگهی تجدید فراخوان مناقصه «نوبت‌دوم تجدید» نوبت اول – یک مرحله‌ای کد: ۱۴/۹۶-۲۰۰-ر شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأت‌مدیره به‌شماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای‌سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره‌بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه […]

آگهی تجدید فراخوان مناقصه «نوبت‌دوم تجدید»

نوبت اول یک مرحله‌ای

کد: ۱۴/۹۶-۲۰۰-ر

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱ مصوبه هیأت‌مدیره به‌شماره ۲/۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۲/۱۳۹۶نسبت به اجرای کامل ساماندهی و تثبیت فضای‌سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره‌بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و از طریق مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار ذیصلاح اقدام نماید.

۱-موضوع: اجرای کامل «ساماندهی و تثبیت فضای‌سبز پیرامونی بلوار امیرکبیر، محور۴۵متری غربی دره‌بهشت فاز ۸ شهر جدید پردیس».

۲-نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای.

شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت:۲۰۰۹۶۱۰۹۸۰۰۰۰۱۱ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم‌عضویت قبلی در سامانه مذکور، اقدام به ثبت‌نام و اخذ کد‌رهگیری نمایند و سپس با دفتر ثبت‌نام، به شماره تلفن ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و دفتر مرکز به شماره تلفن ۴۱۹۳۴  تماس حاصل نمایند و به آدرس: تهران- بلوار کشاورز- خیابان شهید نادری- جنب کوچه حجت‌دوست- پلاک ۱۵ مراجعه و مراحل دیگر، که شامل دریافت گواهی امضای الکترونیکی می‌باشد،را نیز انجام دهند.

۳-نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پرديس، شهر جديد پرديس،فاز یک،میدان عدالت،خیابان فروردین شمالی،خیابان پیام،خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۹۵ و۲۰۳٫

۴-مدت پیمان. مدت پيمان ۱۲ماه شمسی است.

۵-مبلغ برآورد اولیه: معادل۹،۶۱۶،۳۲۸،۴۳۶ (نه‌میلیاردوشش‌صدوشانزده‌میلیون‌وسی‌صدوبیست‌وهشت‌هزاروچهارصدوسی‌وشش‌) ریال. (به‌صورت ۳۰% نقد و ۷۰% تهاتر).

۶-تضمین فرایند ارجاع کار (تضمین شرکت درمناقصه): ۴۸۱،۰۰۰،۰۰۰ (چهارصدوهشتادویک‌میلیون) ریال.

۷-ارائه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری: حداقل پایه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل پنج‌ماه اعتبار داشته باشد.

۸-دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): از روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۶/۱۳۹۶ لغایت روز یک‌شنبه مورخ ۰۲/۰۷/۱۳۹۶ از ساعت ۸ الی ۱۹ قابل دسترسی می‌باشد.

۹-تحویل اسناد مناقصه:

۹-۱-به‌صورت الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، تا ساعت ۱۹روز شنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۶٫

۹-۲- به صورت فیزیکی نیز الزاماً باید، تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۶ به دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

 ۱۰-زمان و محل بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۷/۱۳۹۶، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۱هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، ۴۰۰،۰۰۰ (چهارصدهزار) ریال است.

۱۲- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج می‌باشد. 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس