آموزش اصناف از طریق فضای مجازی

فاضلی خبر داد آموزش اصناف از طریق فضای مجازی رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران آموزش اصناف از طریق فضای مجازی را در دستور کار خود قرارداده است. علی فاضلی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری گسترش با اعلام این خبر اظهار‌کرد: در بحث آموزش‌های مجازی، آموزش کارهای فنی به اصناف حوزه خدمات فنی، […]

فاضلی خبر داد

آموزش اصناف از طریق فضای مجازی

رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف ایران آموزش اصناف از طریق فضای مجازی را در دستور کار خود قرارداده است.

علی فاضلی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری گسترش با اعلام این خبر اظهار‌کرد: در بحث آموزش‌های مجازی، آموزش کارهای فنی به اصناف حوزه خدمات فنی، تعمیر و نگهداری از موارد مورد توجه اتاق اصناف ایران است. این کار جدیدی است که برای اجرای آن از کارشناسان مجرب استفاده می‌شود.

وی گفت: بخش عظیمی از فعالان حوزه خدمات فنی، به‌طور سنتی کار می‌کنند. برای آموزش آنها حتماً باید از نیروهای مجرب دانشگاهی استفاده کنیم.

رییس اتاق اصناف ایران تصریح‌کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در دست داریم، تشکیل کارگروه‌ها و تشکل‌های اقتصادی در کنار اتاق اصناف ایران است که به زودی خبرهای خوبی را در این حوزه به بنگاه‌های کشور خواهیم داد.

فاضلی گفت: در تعامل با سازمان صنایع کوچک‌و شهرک‌های صنعتی ‌بررسی چگونگی استفاده از امکانات شهرک‌های صنعتی برای استقرار بنگاه‌های صنفی کوچک و متوسط را در دستور کار داریم.

 

رییس اتاق اصناف ایران تصریح‌کرد: مجموعه این اقدامات برای ایجاد اشتغال در حوزه اصناف است.