انعقاد قرارداد دانش‌بنیان‌ها با سرمایه‌گذاران جدید

در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برق و الکترونیک صورت گرفت انعقاد قرارداد دانش‌بنیان‌ها با سرمایه‌گذاران جدید دبیر نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برق و الکترونیک گفت: چندین سرمایه‌گذار از بخش‌های حاکمیتی و بخش خصوصی در نمایشگاه حاضر شدند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی برای شرکت‌ها شکل گرفت که قراردادهای بعضی از آنها در حال نهایی شدن است. ابراهیم‌صادقی در […]

در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برق و الکترونیک صورت گرفت

انعقاد قرارداد دانش‌بنیان‌ها با سرمایه‌گذاران جدید

دبیر نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برق و الکترونیک گفت: چندین سرمایه‌گذار از بخش‌های حاکمیتی و بخش خصوصی در نمایشگاه حاضر شدند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی برای شرکت‌ها شکل گرفت که قراردادهای بعضی از آنها در حال نهایی شدن است.

ابراهیم‌صادقی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه برق و الکترونیک اظهارداشت: با برگزاری نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به شناسایی بازارهای خوبی در نمایشگاه شدند و بسیاری از شرکت‌ها موفق به عقد قرارداد هم شدند.

وی افزود: در رابطه با سرمایه‌گذاری هم چندین سرمایه‌گذار از بخش‌های حاکمیتی از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بنیاد مستضعفان و جانبازان، بنیاد برکت، آستان قدس رضوی، بنیاد تعاون ناجا در کنار شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی در نمایشگاه حاضر شدند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی برای شرکت‌ها شکل گرفت که بعد از نمایشگاه پیگیری شد و در حال حاضر قراردادهای بعضی از این موارد در حال نهایی شدن است.

 

دبیر نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان برق و الکترونیک ادامه‌داد: نکته بسیار امیدبخشی که در نمایشگاه اتفاق افتاد حضور سرمایه‌گذاران عادی و مردم عزیز کشورمان بود که تمایل داشتند سرمایه‌های شخصی خود را در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان فعال کنند و بتوانند جوانان نخبه کشور را در این مسیر کمک کنند.