ورق بورس برگشت

  بورس تهران بعد از چند روز ریزش مداوم و اصلاح قیمت‌ها، دیروز مسیر حرکتی خود را تغییر داد و با دست کشیدن از اصلاح قیمت‌ها مثبت شد. به گزارش ایسنا، همان‌طور که اکثر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بودند روند ریزشی و اصلاحی بورس تهران در معاملات این روز متوقف شد و […]

 

بورس تهران بعد از چند روز ریزش مداوم و اصلاح قیمت‌ها، دیروز مسیر حرکتی خود را تغییر داد و با دست کشیدن از اصلاح قیمت‌ها مثبت شد.

به گزارش ایسنا، همان‌طور که اکثر کارشناسان و فعالان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بودند روند ریزشی و اصلاحی بورس تهران در معاملات این روز متوقف شد و بورس تهران دوباره به مسیر افزایشی و صعودی خود برگشت.

آغاز روند صعودی بورس تهران همچنین موجب حرکت سهام شرکت‌های خودرویی به مدار مثبت و افزایش تقاضای خرید در این گروه و نیز پیشروی گروه‌های بانکی و فلزی شد به‌طوری که تا نیمه معاملات امروز شرکت‌های فولاد مبارکه، گل گهر، بانک ملت، سایپا، فولاد خوزستان، مپنا، بانک صادرات، ایران خودرو، بانک تجارت و انصار باعث مثبت شدن شاخص بورس شدند.

 

معاملات بورس تهران در حالی ادامه داشت که تا نیمه معاملات دیروز شرکت‌های گل‌گهر، سرمایه‌گذاری سایپا، سرمایه‌گذاری رنا، توسعه معادن و فلزات و فولاد مبارکه از تقاضای میلیونی خرید برخوردار شدند.