شرکت دانمارکی برنده مناقصه ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان

شرکت دانمارکی برنده مناقصه ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان شرکت دانمارکی DONG Energy در مناقصه انگلیس برای انرژی‌های تجدیدپذیر، برنده قراردادی برای ساخت ۱٫۴ گیگاوات ظرفیت در پروژه نیروی بادی هورن سی ۲ شد که بزرگ‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان را ایجاد خواهد کرد. به گزارش میزان و به نقل از رویترز، شرکت دانمارکی […]

شرکت دانمارکی برنده مناقصه ساخت بزرگ‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان

شرکت دانمارکی DONG Energy در مناقصه انگلیس برای انرژی‌های تجدیدپذیر، برنده قراردادی برای ساخت ۱٫۴ گیگاوات ظرفیت در پروژه نیروی بادی هورن سی ۲ شد که بزرگ‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش میزان و به نقل از رویترز، شرکت دانمارکی DONG Energy در مناقصه انگلیس برای انرژی‌های تجدیدپذیر، برنده قراردادی برای ساخت ۱٫۴ گیگاوات ظرفیت در پروژه نیروگاه بادی هورن‌سی ۲ شد که بزرگ‌‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان را ایجاد خواهد کرد.

شرکت DONG اعلام کرد قیمت تضمین شده برای نیرویی که تأمین خواهد شد، ۵۷٫۵۰ پوند (۷۵٫۸۱ دلار) بر هر مگاوات ساعت تعیین شده که ۵۰ درصد کم‌تر از سهمیه مناقصه دو سال پیش است.

انگلیس در راستای اصلاحات در بازار برق خود، یارانه‌های مستقیمی برای نیروی تجدیدپذیر با سیستم CFD قرارداده است.

شرکت DONG در حال حاضر پروژه نیروی بادی هورن سی ۱ را با ظرفیت ۱٫۲ گیگاوات می‌سازد که این پروژه با قیمت ۱۴۰ پوند به ازای هر مگاوات ساعت در سال ۲۰۱۴ تضمین شد.

 

 با افزوده شدن فاز دوم، پروژه هورن سی بزرگ‌‌ترین نیروگاه بادی فراساحلی جهان خواهد شد.