نگاهی بر آخرین قیمت‌های بازار راکد سیم‌کارت

  فعالان بازار سیم‌کارت همچنان از رکود این بازار گله‌مند بوده و از بی‌رونقی بازار سیم‌کارت در اولین ماه سال می‌گویند. به گزارش ایسنا، قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ با کد یک، این روز‌ها به بیش از دو و نیم میلیون تومان رسیده است. البته اگر شما قصد فروش چنین شماره‌ای را داشته باشید با قیمتی […]

 

فعالان بازار سیم‌کارت همچنان از رکود این بازار گله‌مند بوده و از بی‌رونقی بازار سیم‌کارت در اولین ماه سال می‌گویند.

به گزارش ایسنا، قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ با کد یک، این روز‌ها به بیش از دو و نیم میلیون تومان رسیده است. البته اگر شما قصد فروش چنین شماره‌ای را داشته باشید با قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پایین‌تر از قیمت فروش، سیم‌کارت شما خریده خواهد شد.

کد ۲ نیز با اختلافی یک میلیون تومانی، این روز‌ها بیش از یک و نیم میلیون تومان قیمت دارد که البته در تمام کد‌ها بسته به میزان رند بودن شماره قیمت آن افزایش می‌یابد.

سیم‌کارت‌های کد ۳ همراه اول نیز این روز‌ها با قیمتی بالغ بر یک میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند که این رقم در کدهای ۴ و ۵ به بیش از ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

کد ۶ نیز با بهایی بیش از ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود که این رقم در کدهای ۷ به بیش از ۴۵۰ هزار تومان می‌رسد.

اما سیم‌کارت‌های کد ۸ همراه اول در صورتی که حالت صفر داشته باشند و در گذشته از آن‌ها استفاده نشده باشد این روز‌ها با بهایی بیش از ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند که در صورت کارکرده بودن خط این قیمت به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. قیمت شماره‌های همراه اولی که با کد ۹ شروع می‌شوند هم در صورت صفر بودن بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان و در صورت کارکرده بودن بیش از ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

 

همچنین سیم‌کارت‌های کد صفر که جدید‌‌ترین سیم‌کارت‌های ارایه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار به شمار می‌روند، اغلب به صورت صفر فروخته شده و بهای آن‌ها بسته به رند بودن شماره بیش از ۲۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود.