۲۲۴۲ مناقصه – شرکت مخابرات ایران مدیریت منطقه اصفهان – نگهداری تلفنهای همگانی

   آگهی مناقصه ۲۶ / ۹۶   نوبت اول شرکت مخابرات ایران (مدیریت  منطقه اصفهان)  در نظر دارد انجام نگهداری تلفنهای همگانی شهر اصفهان با برآورد ۵٫۰۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰( پنج میلیارد و پنجاه و یک میلیون ریال ) و با سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۲۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را از طریق مناقصه یک مرحله‌ای به پیمانکار واگذار […]

   آگهی مناقصه ۲۶ / ۹۶  

نوبت اول

شرکت مخابرات ایران (مدیریت  منطقه اصفهان)  در نظر دارد انجام نگهداری تلفنهای همگانی شهر اصفهان با برآورد ۵٫۰۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰( پنج میلیارد و پنجاه و یک میلیون ریال ) و با سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۲۰۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را از طریق مناقصه یک مرحله‌ای به پیمانکار واگذار نماید .

لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط که دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی کار و تائیدیه صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کد فعالیت مربوطه می‌باشند دعوت به عمل می‌آید .

از تاریخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۶ لغایت ۰۵/۰۷/۱۳۹۶ جهت شرکت در مناقصه و خرید اینترنتی اسناد فوق‌الذکر به آدرس سایت  TADAROKAT.TCE.IR مراجعه نمایند .

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۶۶۰۱۴۱ و یا ۳۶۶۶۰۰۵۹ تماس حاصل نمائید .

متقاضیان بایستی در زمان مقرر پاکت‌های تکمیل شده را به همراه سایر مدارک لازم به دبیرخانه ساختمان شماره یک مخابرات استان اصفهان واقع در خیابان چهار باغ بالا  تحویل و رسید دریافت نمایند .

توضیح اینکه :

۱٫آخرین مهلت تحویل پاکتها و تاریخ بازگشایی آنها برابر اطلاعات مندرج در اسناد  مناقصه می‌باشد.

۲٫سپرده شرکت در مناقصه می‌تواند ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی باشد .

۳٫ارجاع کار به شرکتهای ایرانی و یا مشارکت شرکتهای ایرانی خارجی صرفاً به شرط داشتن حداقل ۵۱% سهم ارزشی کار برای طرف ایرانی میسر خواهد بود .

۴٫پاکت پیشنهاد قیمت آن دسته از مناقصه‌گرانی بازگشایی می‌شود که در کمیته فنی و بازرگانی امتیاز لازم را کسب نمایند .

۵٫در صورت نیاز به تشکیل جلسه توجیهی (جهت رفع ابهامات احتمالی شرکت‌کنندگان)، زمان و مکان تشکیل جلسه در اسناد مناقصه قید خواهد شد. 

مدیریت مخابرات منطقه اصفهان 

تاریخ انتشار نوبت اول:  ۲۷ / ۰۶ / ۱۳۹۶                                              

تاریخ انتشار نوبت دوم :  ۳۰ / ۰۶ / ۱۳۹۶   

۹۶۶۱۴