مناقصه خرید دستگاه‌های ایکس‌ری گمرکات آذربایجان غربی برگزار نشده است

 علی‌رغم تعیین ردیف بودجه ایی مناقصه خرید دستگاه‌های ایکس‌ری گمرکات آذربایجان غربی برگزار نشده است استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بخش عمده مشکلات آذربایجان غربی ناشی از فقدان زیرساخت‌ها است. به گزارش ایسنا، قربانعلی‌سعادت در نشست رییس مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش اقتصادی که در استانداری برگزار شد با بیان این‌که مشکلات بخش‌های مختلف در استان […]

 علی‌رغم تعیین ردیف بودجه ایی

مناقصه خرید دستگاه‌های ایکس‌ری گمرکات آذربایجان غربی برگزار نشده است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بخش عمده مشکلات آذربایجان غربی ناشی از فقدان زیرساخت‌ها است.

به گزارش ایسنا، قربانعلی‌سعادت در نشست رییس مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش اقتصادی که در استانداری برگزار شد با بیان این‌که مشکلات بخش‌های مختلف در استان مربوط به زیرساخت‌ها است، گفت: امید است با تخصیص بودجه مربوط به ایجاد توازن شکاف بین این استان با استان‌های برخوردار جبران شود.

وی توسعه زیرساخت‌های بخش حمل و نقل، گردشگری و جاده‌های استان را زمینه توسعه اقتصادی غیرنفتی دانست و تصریح کرد: یکی از شرایط توسعه پایدار کشور توسعه صادرات نفتی است که باید از پتانسیل موجود در استان در این راستا استفاده کرد.

وی به مشکلات موجود در توسعه زیرساخت‌های گمرکات و مرزهای آذربایجان غربی اشاره و اظهار کرد: با وجود تردد بیش از ۴۰هزار گردشگر در سال جاری از مرز رازی هنوز مشکلات ساختمان گمرک، نبود دستگاه ایکس‌ری و مشکل جاده‌های آن حل نشده که پس از پیگیری متعدد ردیف بودجه‌ای تعیین شده که هنوز مناقصه آن برگزار نشده است.

سعادت گفت: طی جلسات با واحدهای تولیدی استان در جهت حل مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی در استان تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته ۱۴هزارو۵۰۰ مؤدی مالیاتی شناسایی شده است، اظهار کرد: امسال دوهزارو۵۰۰ مؤدی مالیاتی جدید در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

 

وی با بیان این‌که واحدهای تولیدی زیادی در استان راه‌اندازی شده است، گفت: به دلیل نبود بازار فروش محصولات تولیدی مشوق‌های صادراتی توجه ویژه‌ای شود.