حتماً باید در بحث مزایدات به رضایتمندی مشتری هم توجه شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران حتماً باید در بحث مزایدات به رضایتمندی مشتری هم توجه شود مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گرانفروشی در فرودگاه‌ها از حالت عادی خارج و نجومی شده است چرا که از این غرفه‌ها اجاره‌های نجومی دریافت می‌شود. محمد محمدی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: […]

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران

حتماً باید در بحث مزایدات به رضایتمندی مشتری هم توجه شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گرانفروشی در فرودگاه‌ها از حالت عادی خارج و نجومی شده است چرا که از این غرفه‌ها اجاره‌های نجومی دریافت می‌شود.

محمد محمدی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: وقتی یک مکان را چندین برابر اجاره می‌دهند به نوعی چراغ سبز به واحد صنفی است که تخلف کند، چون در شرایط عادی و با فعالیت عادی نمی‌تواند آن اجاره را تأمین کند.

وی گفت: حتماً باید اجاره‌ها اصلاح شود تا بها‌نه‌ای به دست واحد صنفی نباشد که گرانفروشی‌های بیش از حد نداشته باشند و در اینجا مردم متضرر می‌شوند.

محمدی افزود: در خصوص اجاره‌ها باید قیمت، کارشناسی باشد، اما واحدهای صنفی خودشان بیش از حد درخواست می‌کنند و وقتی می‌گوییم چرا اجاره‌های بالا را پیشنهاد می‌دهید؟ می‌گویند اگر این کار را نکنیم فرد دیگری درخواست می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در حقیقت فرودگاه منافع اصلی را خارج از حد و غیرمتعارف کسب می‌کند در حالی که در بحث مزایدات حتماً باید به رضایتمندی مشتری هم توجه شود.

وی درباره این‌که برخی فرودگاه‌ها به تیم‌های خبری و همچنین مردم بی‌احترامی می‌کنند افزود: ما چندی پیش شاهد بودیم که یکی از مسؤولان واحد صنفی فرودگاه مهرآباد به مصرف‌کننده معترضی بی‌احترامی و اهانت کرد و وقتی که بالا‌‌ترین مقام در فرودگاه مقابل دوربین رسانه به یک مصرف‌کننده معترض، بی‌حرمتی و او را مسخره می‌کند چه انتظاری باید داشته باشیم که واحد صنفی به دنبال احترام و جلب رضایت مشتری باشد؟

محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا فرودگاه امام‌خمینی(ره) موافقت کرد که مکانی را برای استقرار دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات در فرودگاه اختصاص دهد، افزود: اخیراً مسؤولان فرودگاه امام این قول را دادند و البته مکان کوچکی در اختیار گذاشتند، اما قرار شد تا دو هفته آینده مکانی بزرگ‌تر در اختیار قرار بگیرد که جای تشکر دارد.

 

وی گفت: فرودگاه مهر آباد البته در این خصوص همکاری نکرده است، چون بیش‌تر به دنبال منافع خود هستند تا رضایت مردم.