مزایده ماشین اهدایی علی پروین۲۹ شهریور ماه

مدیر یک مؤسسه خیریه خبر داد مزایده ماشین اهدایی علی پروین۲۹ شهریور ماه مدیر مؤسسه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد گفت: علی پروین از اسطوره‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران یک خودروی بنز قدیمی را برای کمک به این مؤسسه خیریه به مزایده خواهد گذاشت. عبدا…علی‌نژاد در گفت‌وگو با مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: […]

مدیر یک مؤسسه خیریه خبر داد

مزایده ماشین اهدایی علی پروین۲۹ شهریور ماه

مدیر مؤسسه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد گفت: علی پروین از اسطوره‌های فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران یک خودروی بنز قدیمی را برای کمک به این مؤسسه خیریه به مزایده خواهد گذاشت.

عبدا…علی‌نژاد در گفت‌وگو با مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته، یک خودروی قدیمی که چند سال پیش توسط یک هوادار به علی پروین اهدا شده بود، برای تأمین مخارج مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب شهر گناباد به مزایده عمومی گذاشته خواهد شد.

وی افزود: پروین در حوزه کمک به خیریه‌ها یکی از افراد سابقه‌دار است و با صحبتی که با او شد، تصمیم گرفتند به این مؤسسه خیریه که کم‌تر دیده شده، کمک کنند.

مدیر مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد گفت: در این مؤسسه خیریه تعداد ۱۱۰ معلول کم توان ذهنی نگهداری می‌شود که به خاطر قدیمی بودن ساختمان آن دیگر نمی‌توان اقدامی انجام داد.

علی‌نژاد افزود: طی یک‌سال گذشته اقدام به ساخت ساختمان جدید کرده‌ایم که پروین با این اقدام باعث ترغیب کمک دیگران به این مؤسسه و ساخت این خیریه می‌شود.

 

وی ابراز کرد: مزایده این خودروی قدیمی ۲۹ شهریور ماه در تهران و با حضور هنرمندان، فوتبالیست‌‌ها و دیگر خیرین برگزار خواهد شد.