افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک بزرگراهی

افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک بزرگراهی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک در مبادی بزرگراهی بودیم که با توجه به حضور مأموران راهور در معابر از ساعت‌های ابتدایی صبح، گره‌های ترافیکی برطرف شد. به گزارش مهر، محمدرضامهماندار در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه فیروزکوهی در منطقه ۱۱ تهران […]

افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک بزرگراهی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شاهد افزایش ۳۰ درصدی حجم ترافیک در مبادی بزرگراهی بودیم که با توجه به حضور مأموران راهور در معابر از ساعت‌های ابتدایی صبح، گره‌های ترافیکی برطرف شد.

به گزارش مهر، محمدرضامهماندار در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه فیروزکوهی در منطقه ۱۱ تهران برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که حجم ترافیک در کلانشهر تهران برای روز اول مهر مدیریت شده بود، اظهار کرد: از مدت‌‌‌ها پیش تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در امر ترافیک در تهران گرد هم آمده بودند و با شناسایی همه گره‌های ترافیکی، برای آغاز سال تحصیلی تدابیر ویژه ترافیکی را اتخاذ کرده بودیم که خوشبختانه برنامه‌ها به ثمر رسید و فقط در معابر بزرگراهی آن هم به دلیل ورود حجم بالای خودرو، شاهد کندی تردد بودیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و رفتارشان، هویت و فرهنگ آینده کشور را می‌سازد. خوشبختانه دانش‌آموزان اکنون افرادی بسیار قانونمندار هستند و اگر چیزی را برخلاف مقررات ببینند، ضمن رعایت احترام به والدین خود، موارد ایمنی را تذکر می‌دهند.

 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این‌که پلیس راهور پیشگام استفاده از پتانسیل دانش‌آموزان در امر فرهنگ‌سازی ترافیک بوده است، افزود: به دنبال گسترش روابط خود با آموزش‌وپرورش و به ویژه دانش‌آموزان هستیم. بیش‌تر تعداد همیاران پلیس در شهر تهران هستند و این برای ما ارزشمند است که بتوانیم با دانش‌آموزان روابط گسترده‌تری داشته باشیم و دانش‌آموزان نقش سفیران پلیس راهور در خانه و محل تحصیل را بر عهده داشته باشند.