نمایندگی کاملاً مجاز !

نمایندگی کاملاً مجاز !      از آنجا که برخی از مردم عزیز کشورمان، در رابطه با موضوع نمایندگی مجاز و مقررات و قراردادهای مربوطه اطلاعات کمی دارند و وقتی یک نمایندگی مجاز، اقدامی انجام می‌دهد که به مذاق ایشان خوش نمی‌آید، بدون معطلی، خودروساز محترم را زیر سؤال می‌برند و تهدید به شکایت و پیگیری […]

نمایندگی کاملاً مجاز !

     از آنجا که برخی از مردم عزیز کشورمان، در رابطه با موضوع نمایندگی مجاز و مقررات و قراردادهای مربوطه اطلاعات کمی دارند و وقتی یک نمایندگی مجاز، اقدامی انجام می‌دهد که به مذاق ایشان خوش نمی‌آید، بدون معطلی، خودروساز محترم را زیر سؤال می‌برند و تهدید به شکایت و پیگیری و اجتماع اعتراضی و از این قسم کارهای ناهنجار می‌کنند، به همین جهت خودروساز محترم بیانیه‌ای صادر فرموده که بنده بدون کم و زیاد آن را حضور انورتان انشا می‌کنم!

بازگشت همه به سوی اوست !!

و اما بعد …!

مردم عزیز و مشتریان گرانقدر مستحضر باشند که متأسفانه برخی عناصر معلوم‌الحال با همکاری عده‌ای مجهول‌الهویه، قصد دارند با گسترش شایعات بی‌اساس و همچنین ایجاد هیاهو و حتی میتینگ و درگیری‌های ساختگی، ساحت پر از افتخار این شرکت را که جزو بر‌‌ترین و ممتاز‌‌ترین شرکت‌های خودروساز دنیا می‌باشد را با رفتار و منش و انتظارات و اعتراضات، به خیال خام خود، خدشه‌دار نمایند.

از اینرو و به‌منظور انجام رسالت شفافیت و صداقت و من‌باب تنویر افکار عمومی، بر آن شدیم مواردی چند را به سمع و نظر همراهان همیشگی و دوستان و مشتریان با وفای خود، معروض داریم…

۱- نمایندگی جزو جدانشدنی از خودروساز می‌باشد و هیچگاه ما آنها را جدا از خود نمی‌دانیم، حال آنها بیوفایی می‌کنند و گا‌‌هی سر خود ثبت نام می‌کنند و طرح می‌زنند و پول می‌گیرند و پس نمی‌دهند، از بی‌وفایی روزگار است که اوف بر او باد!

۲- نمایندگی مجاز است آنچه ما می‌گوییم را به انجام برساند و اگر غیر از این کند دیگر مجاز نیست و با اجازه بزرگتر‌‌ها مجازیت‌‌اش را از ایشان می‌گیریم ! و از آنجا که به علت کثرت آنها فرصت بررسی و رد و تأیید آنها را نداریم، ملت همیشه آگاه و هوشمند زحمت بکشند، خودشان مجاز و غیرمجاز و منشوری بودن یا نبودن آنها را چک کنند و خیلی روی تابلوی سردر و آرم خودروساز و سربرگ شیک و پیک‌شان حساب نکنید.

۳- هدف از راه‌اندازی نمایندگی مجاز، رفاه بیش‌تر مشتریان عزیز و گرانقدر می‌باشد، بنابراین به‌خاطر مسایل کوچک و بی‌اهمیتی مثل تأخیر، تخریب، پاسخگو نبودن و حتی تعطیلی یکدفعه‌ای حال خوش و رفاه خود را بر هم نزنند.

۴- هیچ یک از نمایندگی‌ها اجازه ندارند پولی را به‌صورت نقدی بگیرند و همه باید حساب خودروساز را جهت واریز وجه معرفی کنند، فقط در صورت اعلام پیش‌فروش، تعمیر و یا تعویض قطعه، سرویس‌های دوره‌ای، تحویل خودرو و موارد اینچنینی است که ایشان می‌توانند به‌صورت نقدی درخواست پول کرده و یا حساب شخصی معرفی کنند.

۵- هرگونه مشکلی که توسط نمایندگی ایجاد شود و یا خسارتی به بار بیاید، خودروساز متعهد به رفع آن مشکل و پرداخت خسارت و دین می‌باشد، فقط باید مدنظر داشته باشیم که پول گرفتن و کار نکردن، استفاده از قطعات غیراصلی، استوک و تقلبی، عدم قبول گارانتی و خدمات دوره‌ای، گران‌فروشی و همچنین کلیه خطاهای انسانی، از شمول این بند خارج بوده و به خودروساز محترم، ربطی ندارد.

در پایان لازم است یادآوری کنیم که ما همچنان بر عهد و پیمان خود با مشتریان و مردم فیش به دست و چشم به راه و خسارت‌دیده، ایستاده‌ایم و آنها را با احترام و با تمامی تشریفات لازمه، بر چشم می‌گذاریم و به انجام تمامی تعهدات خود به‌طور کامل پایبند هستیم.

 

هوشنگ خان