رایگان شدن مترو برای ترغیب اصفهانی‌ها!

رایگان شدن مترو برای ترغیب اصفهانی‌ها! مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در صورت تصویب رایگان شدن بلیت مترو برای دو هفته نخست مهرماه توسط شورای شهر ترافیک شهر اصفهان روان‌تر شده و شهروندان به استفاده از مترو ترغیب و تشویق می‌شوند. به گزارش ایلنا، علیرضا‌فاتحی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با […]

رایگان شدن مترو برای ترغیب اصفهانی‌ها!

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در صورت تصویب رایگان شدن بلیت مترو برای دو هفته نخست مهرماه توسط شورای شهر ترافیک شهر اصفهان روان‌تر شده و شهروندان به استفاده از مترو ترغیب و تشویق می‌شوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا‌فاتحی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، با اشاره به این‌که تا پایان شهریور امسال روزانه ۶ هزار مسافر با مترو در اصفهان جابه‌جا شده‌اند، اظهارکرد: بهای بلیت برای جابه‌جایی هر مسافر ۵۰۰ تومان بوده است.

وی ادامه‌داد: با افزایش زمان فعالیت متروی اصفهان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ شمار مسافران آن به ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر رسید. هدف از افزایش ساعات کاری مترو آشنایی بیش‌تر شهروندان برای برنامه‌ریزی بهتر جهت استفاده از آن بود تا فرزندان آنها بتوانند با سیستم زمانی مشخص به مدارس بروند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح‌کرد: امیدواریم با افزایش ساعات کاری متروی اصفهان، ترافیک مسیر شمال به جنوب اصفهان روان‌تر شود. در صورت تصویب رایگان شدن بلیت مترو برای دو هفته نخست مهرماه توسط شورای شهر ترافیک شهر اصفهان روان‌تر شده و شهروندان به استفاده از مترو ترغیب و تشویق می‌شوند.

 

فاتحی با اشاره به این‌که خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس واقع در عاشق‌آباد خیابان امام خمینی(ره) تا میدان آزادی در حرکت است، خاطرنشان‌کرد: عملیات اجرایی خط دوم متروی اصفهان آغاز شده و احداث دو ایستگاه آن در مناقصه به پیمان‌کاران واگذار شده است.