عذرخواهی بیل‌گیتس بابت Ctrl+Alt+Delet

عذرخواهی بیل‌گیتس بابت Ctrl+Alt+Delet طراح سیستم عامل ویندوز ضمن ابراز تأسف از ساخت دکمه پیچیده برای reset سیستم می‌گوید اگر قادر به ویرایش بود، دکمه کنترل+آلت+دیلیت را به یک دکمه واحد تبدیل می‌کرد. به گزارش خبرآنلاین، وی که در نیویورک سخن می‌گفت اذعان کرد Ctrl+Alt+Delete یک مانور سرهم‌بندی شده بود که برای راه‌اندازی مجدد سیستم […]

عذرخواهی بیل‌گیتس بابت Ctrl+Alt+Delet

طراح سیستم عامل ویندوز ضمن ابراز تأسف از ساخت دکمه پیچیده برای reset سیستم می‌گوید اگر قادر به ویرایش بود، دکمه کنترل+آلت+دیلیت را به یک دکمه واحد تبدیل می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی که در نیویورک سخن می‌گفت اذعان کرد Ctrl+Alt+Delete یک مانور سرهم‌بندی شده بود که برای راه‌اندازی مجدد سیستم عامل ویندوز تعریف شد اما ایکاش به جای گرفتن ۳ کلید روی کیبورد تنها یک کلید برایش تعریف می‌شد.

وی پیش‌تر نیز ضمن اعتراف به این موضوع در سال ۲۰۱۳ گناه را به گردن ‌ای.بی.‌ام انداخته بود و در جمع دانشگاهیان در هاروارد گفته بود دوستی که در ‌ای.بی.‌ام کار می‌کرد(دیوید برادلی)، کیبورد ‌ای.بی.‌ام را درست طراحی نکرده بود و به ما یک کلید واحد برای انجام این کار نداده بود.

این در حالی است که آن سال‌ها برای ورود به اپل مکینتاش یک کلید روی کیبورد تعریف شده بود.

 

از کنترل+آلت+دیلیت برای قفل کردن سیستم عامل، تسک منیجر، سوییچ بین کاربر و خروج از سیستم استفاده می‌شود و در نهایت وقتی سیستم عامل ویندوز هنگِ کامل کرد، با زدن آن زیست می‌شود.