در ایام حج صورت گرفت برقراری بیش از ۸ میلیون دقیقه مکالمه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شده است. به گزارش ایسنا، سهراب آغبیات – مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت – گفت: این شرکت، […]
در ایام حج صورت گرفت
برقراری بیش از ۸ میلیون دقیقه مکالمه
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد در ایام حج امسال، بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی برقرار شده است.
به گزارش ایسنا، سهراب آغبیات – مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت – گفت: این شرکت، امسال با توجه به پیشبینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب میان ایران و عربستان، به صورت دائم مسیرهای مورد نظر را مورد بازنگری کیفی قرارداد تا ضمن ارتقای کیفی مکالمات، میزان ترافیک راهیابینشده (No Route) کاهش چشمگیری یابد.
وی در ادامه گفت: به منظور ایجاد راحتی و سهولت در برقراری ارتباط بین حجاج و بستگانشان در ایران، شاخصهای کمی و کیفی ترافیک وارده و صادره به مقصد عربستان هر ساله در ایام حج، بهطور ویژه تحت نظارت مستمر قرار میگیرد و در صورت مشاهده هرگونه اشکال و اختلال، بلافاصله هماهنگی لازم از سوی مراکز مدیریت شبکه این اداره کل برای حل آن بهکار گرفته میشود.
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: تمامی ترافیک از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و با توجه به پایش مستمر پارامترهای کیفیتی ترافیکی، کیفیت مناسبی در اختیار مشترکین قرار گرفت.
وی تصریحکرد: به این ترتیب درصد موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) بهطور متوسط به ۴۰٫۷۵ درصد و همچنین متوسط زمان مکالمات در حدود دو دقیقه رسید که رقم مناسب و مطلوبی است و براساس بررسیهای به عمل آمده، کیفیت صدا نیز مورد رضایت مشترکین قرار گرفته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.