‌در مناقصه نگهداشت تونل نیایش ؛ ‌مبلغ اعلامی برنده جدید نصف دریافتی شرکت قبلی است

‌در مناقصه نگهداشت تونل نیایش ؛ ‌مبلغ اعلامی برنده جدید نصف دریافتی شرکت قبلی است عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: پس از برگزاری مناقصه برای واگذاری امور به یک شرکت برای نگهداشت تونل نیایش اما هنوز فعالیت‌ها به این شرکت واگذار نشده است. به گزارش میزان، حجت‌نظری در نهمین جلسه از پنجمین دوره […]

‌در مناقصه نگهداشت تونل نیایش ؛ ‌مبلغ اعلامی برنده جدید نصف دریافتی شرکت قبلی است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: پس از برگزاری مناقصه برای واگذاری امور به یک شرکت برای نگهداشت تونل نیایش اما هنوز فعالیت‌ها به این شرکت واگذار نشده است.

به گزارش میزان، حجت‌نظری در نهمین جلسه از پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: پیش از این در رابطه با وضعیت نگهداشت تونل نیایش مناقصه‌ای برگزار شده بود.

وی افزود: در این مناقصه، یک شرکت نیز به عنوان برنده معرفی شد تا فعالیت‌ها را انجام دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به آغاز نشدن فعالیت برنده مناقصه نگهداشت تونل نیایش اظهارکرد: متأسفانه شرکتی که برنده نگهداشت تونل نیایش اعلام شده، هنوز موفق نشده کار را در دست بگیرد.

نظری در خصوص مبلغ اعلامی از سوی شرکت برنده مناقصه نگهداشت تونل نیایش خاطرنشان‌کرد: مبلغی که از سوی برنده مناقصه تونل نیایش اعلام شده، نصف مبلغ برنده شرکت مناقصه قبلی بوده است.

 

وی تأکید‌کرد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به واگذاری امور به برنده مناقصه تونل نیایش اقدام شده و فعالیت‌ها به این شرکت واگذار شود.