رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافتند

حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در کنار پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی در مسجد امام حسین (ع) حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه برای این شهید سرافراز علو درجات را مسألت کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، ایشان همچنین در دیدار خانواده شهید حججی از […]

حضرت آیت‌ا…خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در کنار پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی در مسجد امام حسین (ع) حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه برای این شهید سرافراز علو درجات را مسألت کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام‌معظم‌رهبری، ایشان همچنین در دیدار خانواده شهید حججی از مجاهدت آنان قدردانی و برایشان از درگاه الهی صبر و اجر طلب کردند.

رهبرمعظم‌انقلاب در حاشیه مراسم قرائت فاتحه بر تابوت شهید محسن‌حججی در مسجد امام‌حسین(ع)خطاب به خانواده شهید حججی فرمودند: خدا شهید شما را عزیز کرده، ببینید چه غوغایی در کشور به خاطر شهادت این جوان به راه افتاده است.

ایشان افزودند: همه شهدا پیش خداوند متعال عزیزند؛ لکن یک خصوصیتی در این جوان وجود داشته، خداوند هیچوقت کارش بدون حکمت نیست.

حضرت‌آیت‌ا…خامنه‌ای فرمودند: اخلاص، نیت پاک و به موقع حرکت کردن این جوان و نیاز جامعه به این‌گونه شهادت موجب شده خداوند متعال نام شهید شما را بلند کرده است.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم «محسن حججی» با حضور پرشکوه مردم تهران در میدان امام‌حسین(ع) برگزار شد.

 

در این مراسم همچنین آیت ا…آملی‌لاریجانی، حجت‌الاسلام‌ناطق نوری، حجت‌الاسلام‌شهیدی‌محلاتی، سرلشکر محسن‌رضایی، سردارجلالی، حجت‌الاسلام‌ابوترابی‌فرد و بسیاری از مسؤولان لشکری و کشوری حضور داشتند.