مناقصه خدمات فنی در سیر ، نگهداری و تعمیرات واگنهای مولد برق ۶۶۰ ولت و مترویی

مناقصه خدمات فنی در سیر ، نگهداری و تعمیرات واگنهای مولد برق ۶۶۰ ولت و مترویی مناقصه خدمات فنی در سیر و نگهداری و تعمیرات واگن‌های مولد برق ۶۶۰ ولت و مترویی توسط شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در بخش تعمیرات، کارگاه‌ها و خطوط تعمیراتی کارفرما در تهران و نواحی سیر قطار‌‌‌ها و در بخش خدمات […]

مناقصه خدمات فنی در سیر ، نگهداری و تعمیرات واگنهای مولد برق ۶۶۰ ولت و مترویی

مناقصه خدمات فنی در سیر و نگهداری و تعمیرات واگن‌های مولد برق ۶۶۰ ولت و مترویی توسط شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در بخش تعمیرات، کارگاه‌ها و خطوط تعمیراتی کارفرما در تهران و نواحی سیر قطار‌‌‌ها و در بخش خدمات فنی در سیر‌، کلیه ایستگاه‌ها و خطوط ریلی راه‌آهن برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده مهلت دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۵ مهرماه است و مهلت ارایه پیشنهادات تا ساعت ۱۴روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه می‌باشد. ضمن آن‌که ساعت و روز قرائت پیشنهادات ساعت ۱۵ همان روز است.

شایان ذکر است قیمت کارشناسی شده برابر با ۲۲۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است و میزان سپرده شرکت در مناقصه نیز مبلغ ۴میلیاردو۵۵۶ میلیون ‌ریال به صورت ضمانتنامه‌ بانکی یا یک‌ فقره‌ چک‌ تضمینی‌ بانکی‌ در وجه شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا می‌باشد.

لازم به ذکر است قیمت اسناد و نحوه واریز وجه نیز واریز مبلغ ۱۰۰هزار ریال به حساب شماره ۰۱۰۸۸۸۴۹۶۵۰۰۵ و کد شناسه ۱۷۳۴۰۰۰۵۵ نزد بانک ملی ایران شعبه انبار توشه به نام حساب درآمد شرکت رجا می‌باشد.

 

همچنین محل دریافت اسناد و بازگشایی پیشنهادها، مدیریت تدارکات گروه تأمین قطعات و قراردادهای فنی شرکت حمل و نقل ریلی رجا واقع در خیابان کریم‌خان زند، نبش خیابان سنایی است.