افتتاح ۳۱۵ مین شعبه بانک پارسیان

افتتاح ۳۱۵ مین شعبه بانک پارسیان سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار با حضور اعضای شورای شهر شهریار و همچنین خسروانی، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی و دیگر مدیران بانک پارسیان و جمعی از صاحبان کسب و پیشه در اندیشه شهریار برای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد. وکیلی، عضو شورای […]

افتتاح ۳۱۵ مین شعبه بانک پارسیان

سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار با حضور اعضای شورای شهر شهریار و همچنین خسروانی، عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی و دیگر مدیران بانک پارسیان و جمعی از صاحبان کسب و پیشه در اندیشه شهریار برای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح شد.

وکیلی، عضو شورای شهر شهریار در آیین افتتاح ۳۱۵ مین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه گفت: اخلاق‌گرایی و مشتری‌مداری اولویت بانک پارسیان است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، خسروانی، عضو هیأت مدیره بانک پارسیان نیز گفت: بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش‌مدارانه خدمات در قالب سوپرمارکت‌های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست‌های مالی بی‌نیاز می‌کند و همچنین با در اختیار داشتن بخش عمده‌ای از خدمات کارتخوان‌ها که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارایه می‌گردد، تلاش می‌کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم.

خسروانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان‌کرد: بانک پارسیان در حوزه تأمین مالی علاوه بر این‌که از محصولات متعارف شبکه بانکی در قالب تسهیلات تعهدات عمل می‌کند، این آمادگی را دارد که به شهروندان اندیشه خدمات بیش‌تری ارایه کند و ظرفیت‌هایی برای شخصی‌سازی بنگاه‌های متوسط و بزرگ در قالب بانکداری شرکتی فراهم شده است که در بلوغ حوزه خدمات از مفهوم مشتری‌مداری پا را فراتر گذاشته و به مرحله تبدیل شدن به یک شریک تجاری رسیده‌ایم بنابراین تصور ما این است که سود ما در جایی است که مشتریان منتفع شوند به همین دلیل شرکت‌های زنجیزه ارزش درحال توسعه هستند.

 

خسروانی ادامه‌داد: شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان به گواهی مستندات سازمان بورس و بازار مالی کشور یکی از مقتدر‌ترین شرکت‌های تأمین سرمایه در کشور است، بیمه پارسیان به گواه رتبه‌بندی‌های معتبر کشور بزرگ‌ترین بیمه خصوصی ایران، آن دیگر شرکت‌هایی مانند کارگزاری و صرافی نیز آمادگی ارایه خدمت در قالب زنجیره به‌هم‌پیوسته‌ای هستند که مشتریان بانک را از مراجعات مکرر بی‌نیاز می‌کند و این مسیری است برای بالابردن کیفیت خدمات و بیان این نکته که عزم بانک برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های ممکن جدی است.