بهره‌برداری از کانال‌ ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

بهره‌برداری از کانال‌ ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه‌روزی برقرار گردید.   به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، […]

بهره‌برداری از کانال‌ ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده

به منظور سهولت دسترسی و ضرورت به‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه‌روزی برقرار گردید.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، مشتریان بانک آینده می‌توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارایه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.